پادکست تصویریای با محوریت خلاقیت!
جایی که شما را خلاقتر و ایدههای شما را جسورانهتر میکند.
کوزی کرنر یک سفر ماجراجویانه و عمیق به فرآیند خلاقیت افرادیست که فرهنگ و هنر امروزمان را تعریف کردهاند، به موفقیتهای عالی دست یافتهاند و داستانهایی خلق کردهاند که ارزش مطالعه دارند و در کنارش شنیدن داستانها و تجربیات فوقالعادهی زندگی آنها از زبان خودشان.
حسین نصیری در کوزی کرنر با برخی از خلاقترین افراد فارسیزبان، کارشناسان و اندیشمندان معاصر مینشیند و به مکاشفهی حقایق ناگفته، درسهای ناآموخته و بینشها و روشهای مهمی میپردازد که خلاقیت او و مخاطبانش را افزایش خواهد داد.
Cozy Corner is a deep dive into the creative process of the creative people who have defined culture, achieved greatness, and created stories worth studying, besides hearing their extraordinary life stories and experiences. Hossein sits down with some of the most creative Persian people, experts, and thinkers and embarks on a curiosity-driven journey to discover untold truths, unlearned lessons, and important insights and methods that will make his, and the audiences more creative.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
خانم «دلارام محبوبین» مدیر بازاریابی و تبلیغات با تجربه و متخصص در صنعت نوشیدنیهای انرژیزا، مهمان این قسمت از پادکست تصویری «کوزی کرنر» هستند؛
دلارام از ۱۸ سالگی فعالیت حرفهای خود را آغاز کرد، ابتدا رشتهی زیستشناسی سلولی مولکولی را انتخاب کرد اما بهزودی متوجه شد که این مسیر برایش مناسب نیست و به بازاریابی علاقهمند شد و برای گسترش دانش خود، دورههای بازاریابی را گذراند.
با بیش از ۱۵ سال تجربه در صنعت نوشیدنیهای انرژیزا، دلارام به یکی از حرفهایهای شناختهشده در زمینهی بازاریابی و تبلیغات این صنعت تبدیل شده است. او با چالشهای مختلفی روبرو بوده، از جمله محدودیتهای تبلیغاتی و اجتماعی، اما توانسته راهحلهای خلاقانهای پیدا کرده و کمپینهای موفقی راهاندازی کند.
او معتقد است که خلاقیت در این صنعت نه تنها در توسعهی محصولات جدید، بلکه در تطبیق استراتژیهای جهانی با شرایط محلی و استفادهی بهینه از رسانهها و نورمهای اجتماعی است. رویکرد او در بازاریابی ترکیب روشهای سنتی و دیجیتال نوین است، بهویژه از طریق همکاری با اینفلوئنسرها و استفادهی ارگانیک از رسانههای اجتماعی.
دلارام باور دارد که موفقیت در این صنعت به ایجاد رابطهای خاص و احساسی با مصرفکنندگان بستگی دارد و نه به فروش محصول. به همین دلیل، استراتژیهای بازاریابی او شامل و متمرکز بر نسلهای جدید مصرفکننده، مانند نسل زد است.
در طول حرفهاش، دلارام توانسته است با چالشهای منحصر به فردی روبرو شود که در هیچکجای دیگر دنیا به این شکل وجود نداشتهاند. او برای غلبه بر محدودیتهای رسانهای و تبلیغاتی نوشیدنیهای انرژیزا در ایران، از طریق همکاری با ورزشکاران اکستریم اسپرت، استفاده از رسانههای اجتماعی و برنامههای ویژهای مانند ایونتها و فعالیتهای هوشمندانه برای جذب مخاطبان جوان، به موفقیت دست یافته است.
دلارام با تجربه و نوآوریهای خود تأثیر زیادی در شکلدهی بازار نوشیدنیهای انرژیزا در ایران گذاشته و همچنان الهامبخش دیگران در این صنعت است. شخصیت سازگار و خلاق او باعث شده تا بتواند همواره خود را با شرایط و چالشهای جدید تطبیق داده و با روحیهای انعطافپذیر به حل مسائل بپردازد.
این شما و این گفتوگوی جذاب «دلارام محبوبین» و «حسین نصیری» در کوزی کرنر.
امیدواریم لذت ببرید و خلاقتر شوید.
از شما دعوت میکنیم تا به پای شنیدن و تماشای این گفتگوی جذاب بنشینید.
شما میتوانید نسخهی ویدیویی این گفتگو را از طریق لینک زیر تماشا کنید:
https://yt.openinapp.co/Corner57
قبل از هر چیز اگر به خلاقیت اهمیت میدهید از شما دعوت میکنیم تا پلتفرمهای ما رو دنبال کنید:
https://www.cozycorner.show/platforms/
دلارام محبوبین را از آدرسهای زیر دنبال کنید:
https://www.instagram.com/delaram.mahboubin
https://www.linkedin.com/in/delaram-mahboubin-506253b4
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.