عجب بازی خفنیه؛
اون بازی چطور ساخته شده؟
همه ی ما حداقل یکبار در هنگام مواجهه با بازیهای جذاب و لذتبخش که برای ما تجربه های بینظیری رقم زده اند، این سؤال رو از خودمون پرسیدیم. داستان “بازیتابه ” قراره به این موضوع بپردازه. ما اینجاییم که برای شما از ساخت بازیهای خاص بگیم. ما براتون میگیم که بازی های خاص از کجا اومدن و به کجا میرن. ما میخوایم درمورد بازیها صحبت کنیم.
آیا گیمر ها میتونن درون بازی اشتباه کنن؟ وقتی اشتباه میکنن تقصیر کیه؟ گیمر یا بازیساز؟ اصن میشه کاری کرد که پلیر ها اشتباه نکنن؟
.
در این قسمت ما (حامد،فائز، احسان و رضا) به مفهوم اشتباه در بازی کردن میپردازیم
با ما همراه باشید
.
همکاران پادکست:
فائز دبستانی
حامد ربانی خواه
رضا زاهدی
احسان علیزاده
ادیت:
متین فروغی نیا
در صورتی که محتوای ما رو دوست داشتین با معرفی ما به بقیه باعث میشین آدمای بیشتری محتوای ما رو دوست داشته باشند ❤️❤️❤️