tpod
  • خانه
  • پادکست ها
  • دسته بندی
  • ثبت پادکست
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • دانلود اپلیکیشن
  • خانه
  • پادکست ها
  • دسته بندی
  • ثبت پادکست
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • دانلود اپلیکیشن

Sanjaghak | سنجاقک
Sanjaghak | سنجاقک

گپ‌و‌گفت‌هایی برای عمیق‌تر دیدن


Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

اپیزود دو و نیم: همسری یا مادری؟
byAli Jaryan

🎙

اپیزود دو و نیم از پادکست سنجاقک رو می‌شنوید.

اپیزودهای نیم، اپیزودهایی هستند که خارج از روال اصلی پادکست که اپیزودهای گپ و گفتی‌ان ضبط میشن. تو این اپیزودها، من یه چیز جالبی که خوندم، دیدم، شنیدم یا تجربه کردم و به نظرم ارزش اشتراک گذاشتن رو داره، با شما هم در میون می ذارم. تو این اپیزود می‌خوام در مورد موضوع آسیب‌پذیری در مردان و تاثیرش در روابط عاطفی صحبت کنم.

همچنین می‌تونید سنجاقک رو در اینستاگرام، تلگرام و تمامی شبکه‌های اجتماعی با هندل زیر دنبال کنید:

sanjaghak_talk

خوشحال میشیم نظراتتون رو برای ما کامنت کنید و اگه این اپیزود رو دوست داشتید با معرفی به دیگران، در بیشتر شنیده شدن این اپیزود، ما رو یاری کنید.

منابع محتوایی استفاده شده در این اپیزود:

Books:

Models: Attract Women Through Honesty – by Mark Manson

No More Mr. Nice Guy – by Dr. Robert Glover

Articles:

https://markmanson.net/vulnerability-in-relationships#:~:text=Power%20In%20Vulnerability

https://medium.com/@aginnt/how-to-end-your-toxic-shame-and-take-ownership-of-your-life-8d74591cd4be#:~:text=and%20compliance,appeasement%2C%20which%20never%20pans%20out

https://www.shortform.com/blog/no-more-mr-nice-guy-book/#:~:text=childhood%20abandonment%20issues%20have%20led,is%20an%20inherently%20good%20trait

https://onesoftwaretester.wordpress.com/2018/11/06/lessons-from-mark-mansons-models-attract-women-through-honesty/#:~:text=,than%20your%20perception%20of%20yourself

https://vocal.media/humans/9-mistakes-smart-men-should-never-make-with-women

https://vocal.media/confessions/the-truth-about-men-s-hesitation-around-women-3y6z105kc

Twitter:

https://x.com/mamadou_gamedev/status/1909963270280056894

موسیقی‌های استفاده شده در این اپیزود:

Sosso – Magnus Ludvigsson

Man Dar Peyash – Mehdi Tafakori

Yaare Jaani – Mohsen Namjoo

Yare Roozaye Roshan – Sara Naeini


Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

اپیزود دو و نیم: همسری یا مادری؟
Episode play icon
اپیزود دو و نیم: همسری یا مادری؟
اپیزود دو و نیم: همسری یا مادری؟
۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۴
Ali Jaryan
Episode play icon
اپیزود دو: نسل زد | گپ و گفت با کسری کبیری
اپیزود دو: نسل زد | گپ و گفت با کسری کبیری
۸ اسفند , ۱۴۰۳
Ali Jaryan
Episode play icon
اپیزود یک و نیم: می‌خواهم زنده بمانم
اپیزود یک و نیم: می‌خواهم زنده بمانم
۱۳ بهمن , ۱۴۰۳
Ali Jaryan
Episode play icon
اپیزود یک: سفر زندگی | گپ و گفت با کیوان یوسفی
اپیزود یک: سفر زندگی | گپ و گفت با کیوان یوسفی
۱۶ دی , ۱۴۰۳
Ali Jaryan
Episode play icon
اپیزود صفر: دربارۀ سنجاقک
اپیزود صفر: دربارۀ سنجاقک
۱۹ آذر , ۱۴۰۳
Ali Jaryan
Search Results placeholder

پادکست های مشابه

۲۸ مرداد , ۱۴۰۴

پادکست بداهه


مشاهده
۲۷ مرداد , ۱۴۰۴

Radio COJA | رادیو کجا


مشاهده
۲۷ مرداد , ۱۴۰۴

نوستالژیکا


مشاهده
۲۵ مرداد , ۱۴۰۴

رادیو کمپانی


مشاهده
۲۵ مرداد , ۱۴۰۴

مامی بان


مشاهده
۲۲ مرداد , ۱۴۰۴

تخته سیاه


مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن از گوگل
دانلود اپلیکیشن از مایکت
دانلود نسخه iOS از سیبچه
دانلود نسخه iOS به زودی

اسپانسری و پشتیبانی توسط هاست Nvme میزبان فا

فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز بعد از خرید
byradioforoush

رادیو فروش – فصل دوم : کلیدواژه‌های فروش

پژمان بزازی – علی یغمایی

در فصل دوم رادیو فروش که به کلیدواژه‌های فروش اختصاص داره، تا اینجا درباره تعریف مشتری و فازهای مختلف سفر خرید صحبت کردیم. حالا در اپیزود چهارم به فاز سوم یعنی بعد از خرید می‌رسیم؛ جایی که تازه داستان اصلی رابطه با مشتری شروع میشه.

خیلی‌ها فکر می‌کنن وقتی فروش انجام شد، کار تمومه، اما واقعیت اینه که مرحله بعد از خرید سرنوشت‌سازترین بخش برای حفظ و توسعه مشتریانه. اینجا با انواع مشتری روبه‌رو می‌شیم؛ از مشتریان جدیدی که تازه وارد سفر شدن گرفته تا مشتریان فعال، مشتریان گمشده یا حتی ناراضی، و همینطور مشتریانی که در معرض خطر قرار دارن یا از طریق معرفی دیگران به شما رسیده‌ان.

در این اپیزود می‌خوایم ببینیم هر کدوم از این گروه‌ها چه ویژگی‌هایی دارن، چه فرصت‌هایی برای ما ایجاد می‌کنن و چطور باید با اونها رفتار کنیم تا هم مشتریان فعلی رو نگه داریم و هم راه رو برای مشتریان آینده هموارتر کنیم.

—————————————————————————-

راه های ارتیاطی

linkedin

https://www.linkedin.com/company/radio-foroush/

instagram :

https://www.instagram.com/radioforoush?igsh=MWtjcjkzdngwY2g0aA%3D%3D&utm_source=qr

website :

https://radioforoush.com/

شماره تماس :

09124850701 | علی یغمایی

09122343849 | پژمان بزازی

—————————————————————————


Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز بعد از خرید
Episode play icon
فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز بعد از خرید
۲۷ مرداد , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز هنگام خرید
۲۵ مرداد , ۱۴۰۴
radioforoush
Search Results placeholder

دانلود اپلیکیشن

پادکست ها

تماس با ما

جستجو