tpod
  • خانه
  • پادکست ها
  • دسته بندی
  • ثبت پادکست
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • دانلود اپلیکیشن
  • خانه
  • پادکست ها
  • دسته بندی
  • ثبت پادکست
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • دانلود اپلیکیشن

Radio foroush | پادکست رادیو فروش
Radio foroush | پادکست رادیو فروش

در پادکست رادیو فروش درباره دنیای فروش حرف میزنیم؛ در مورد اصطلاحات فنی فروش یاد میگیریم با داستان بزرگان صنعت پخش و سرگذشت شرکتهای بزرگ و موفق ایرانی و خارجی آشنا میشویم و با صدها فرد خبره و متخصص که به نوعی مدیریت فروش در صنعت پخش تجربه دارند و نام آوران دنیای فروش هستند صحبت میکنیم


Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

AVE.SCL فصل اول – شاخص های عملکردی فروش – میانگین طول چرخه فروش
byradioforoush

فصل شاخص های عملکردی فروش

sales KPI

میانگین طول چرخه فروش (AVE.SCL)

میانگین طول چرخه فروش (AVE.SCL) یکی از شاخص‌های کلیدی عملکردی (KPI) حیاتی در حوزه فروش است که کارایی و سرعت تیم فروش یک کسب‌وکار را اندازه‌گیری می‌کند. این شاخص متوسط زمان مورد نیاز برای تبدیل یک سرنخ (Lead) به یک مشتری نهایی و بستن معامله را، از اولین تعامل معنادار تا امضای قرارداد، نشان می‌دهد.

اهمیت شاخص AVE.SCL

درک و پایش دقیق AVE.SCL برای هر سازمانی که به دنبال رشد درآمد و بهینه‌سازی فرآیندهای خود است، ضروری است:

پیش‌بینی فروش (Forecasting): با دانستن میانگین زمانی که طول می‌کشد تا یک معامله به نتیجه برسد، مدیران فروش می‌توانند پیش‌بینی‌های دقیق‌تری از جریان نقدی و درآمد آتی سازمان داشته باشند.

شناسایی گلوگاه‌ها (Bottlenecks): طولانی شدن غیرعادی چرخه فروش اغلب نشان‌دهنده وجود نقاط ضعف یا مراحل کُند در فرآیند فروش (مانند ارزیابی سرنخ، ارائه پیشنهاد یا مذاکره) است. تحلیل این شاخص به شناسایی و رفع این گلوگاه‌ها کمک می‌کند.

افزایش کارایی: هدف نهایی اکثر سازمان‌ها کوتاه کردن AVE.SCL است، زیرا چرخه کوتاه‌تر به معنای سرعت بخشیدن به جذب درآمد، کاهش هزینه‌های فروش (Customer Acquisition Cost) و افزایش بهره‌وری تیم فروش است.

ارزیابی عملکرد تیم: این معیار به مدیران کمک می‌کند تا عملکرد فروشندگان مختلف را مقایسه کرده و درک کنند که کدام روش‌ها یا افراد، معاملات را سریع‌تر به نتیجه می‌رسانند تا بتوانند بهترین شیوه‌ها را به اشتراک بگذارند.

به طور خلاصه، AVE.SCL نه تنها معیاری برای سنجش سرعت فروش است، بلکه ابزاری قدرتمند برای تشخیص، تحلیل و بهینه‌سازی کل فرآیند فروش و در نهایت، تسریع رشد کسب‌وکار به شمار می‌آید

—————————————————————————-

راه های ارتیاطی

linkedin

https://www.linkedin.com/company/radio-foroush/

instagram :

https://www.instagram.com/radioforoush?igsh=MWtjcjkzdngwY2g0aA%3D%3D&utm_source=qr

website :

https://radioforoush.com/

شماره تماس :

۰۹۱۲۴۸۵۰۷۰۱ | علی یغمایی

۰۹۱۲۲۳۴۳۸۴۹ | پژمان بزازی

—————————————————————————


Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

AVE.SCL فصل اول – شاخص های عملکردی فروش – میانگین طول چرخه فروش
Episode play icon
AVE.SCL فصل اول – شاخص های عملکردی فروش – میانگین طول چرخه فروش
AVE.SCL فصل اول – شاخص های عملکردی فروش – میانگین طول چرخه فروش
۶ مهر , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
NPS فصل اول – شاخص های عملکردی فروش – امتیاز خالص ترویج‌دهندگان
NPS فصل اول – شاخص های عملکردی فروش – امتیاز خالص ترویج‌دهندگان
۲۸ شهریور , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز وفادارسازی مشتری
فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز وفادارسازی مشتری
۱۲ شهریور , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز بعد از خرید
فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز بعد از خرید
۲۷ مرداد , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز هنگام خرید
فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز هنگام خرید
۲۵ مرداد , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز قبل از خرید
فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز قبل از خرید
۱۹ مرداد , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
فصل دوم – کلید واژه های فروش – تعریف مشتری
فصل دوم – کلید واژه های فروش – تعریف مشتری
۱۲ مرداد , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
CLV فصل اول – شاخص های عملکردی فروش -ارزش طول عمر مشتری
CLV فصل اول – شاخص های عملکردی فروش -ارزش طول عمر مشتری
۱۹ تیر , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
میان اپیزود جنگ
میان اپیزود جنگ
۱۵ تیر , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
CAC فصل اول – شاخص های عملکردی فروش -هزینه جذب مشتری
CAC فصل اول – شاخص های عملکردی فروش -هزینه جذب مشتری
۱۹ خرداد , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
KPI فصل اول – شاخص های عملکردی فروش – مدلسازی
KPI فصل اول – شاخص های عملکردی فروش – مدلسازی
۹ خرداد , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
KPI فصل اول – شاخص های عملکردی فروش – تعریف
KPI فصل اول – شاخص های عملکردی فروش – تعریف
۲ خرداد , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
ارکان شرکت های پخش – قسمت چهارم
ارکان شرکت های پخش – قسمت چهارم
۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
ارکان شرکت های پخش – قسمت سوم
ارکان شرکت های پخش – قسمت سوم
۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
ارکان شرکت های پخش – قسمت دوم
ارکان شرکت های پخش – قسمت دوم
۷ اردیبهشت , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
ارکان شرکت های پخش – قسمت اول
ارکان شرکت های پخش – قسمت اول
۲۹ فروردین , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
ساختار شرکت های پخش – قسمت دوم
ساختار شرکت های پخش – قسمت دوم
۷ فروردین , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
ساختار شرکت های پخش – قسمت اول
ساختار شرکت های پخش – قسمت اول
۳۰ اسفند , ۱۴۰۳
radioforoush
Episode play icon
تاریخچه صنعت پخش ایران
تاریخچه صنعت پخش ایران
۸ اسفند , ۱۴۰۳
radioforoush
Episode play icon
( پادکستر ها ) معرفی علی و پژمان
( پادکستر ها ) معرفی علی و پژمان
۷ اسفند , ۱۴۰۳
radioforoush
Search Results placeholder

پادکست های مشابه

۷ مهر , ۱۴۰۴

اینسرت


مشاهده
۷ مهر , ۱۴۰۴

میزانسن


مشاهده
۷ مهر , ۱۴۰۴

دوره


مشاهده
۷ مهر , ۱۴۰۴

مدیران


مشاهده
۷ مهر , ۱۴۰۴

ارغوان


مشاهده
۷ مهر , ۱۴۰۴

جستار


مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن از گوگل
دانلود اپلیکیشن از مایکت
دانلود نسخه iOS از سیبچه
دانلود نسخه iOS به زودی

اسپانسری و پشتیبانی توسط هاست Nvme میزبان فا

دانلود اپلیکیشن

پادکست ها

تماس با ما

جستجو