tpod
  • خانه
  • پادکست ها
  • دسته بندی
  • ثبت پادکست
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • دانلود اپلیکیشن
  • خانه
  • پادکست ها
  • دسته بندی
  • ثبت پادکست
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • دانلود اپلیکیشن
یاد بگیرید مثل یک انگلیسی زبان انگلیسی را صحبت کنید
یاد بگیرید مثل یک انگلیسی زبان انگلیسی را صحبت کنید

در این مجموعه که شامل بیست و سه فصل است توضیح داده میشه چرا اکثر زبان آموزان با وجودیکه سالها برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش کرده اند هنوز هم نمی توانند خوب انگلیسی صحبت کنند و در پایان این مجموعه بر این مشکل غلبه می کنند. این مجموعه از نوشته های آقای A.J.HOGE که یکی از بزرگترین مدرسین زبان انگلیسی هستند تهیه و توسط وب سایت آموزشی زبان نکته منتشر شده است

فصل دوم – مشکلات کلاس های انگلیسی در مدارس
byenglishtipsforyou

تجربیات تدریس انگلیسی من در جاهای مختلف جهان به من اطمینان داد که سیستم  آموزشی انگلیسی اشتباه است. به هر کجا که رفتم، تمام شرایط یکسان بود. دانش  آموزان خسته، ناامید، پر استرس و عصبی بودند. بیشتر دانش آموزان بعد از  سال ها مطالعه انگلیسی موفق به مکالمه روان نبودند. شما تنها نیستید، چون  این مشکل یک مشکل جهانیست.

فصل دوم – مشکلات کلاس های انگلیسی در مدارس
فصل دوم – مشکلات کلاس های انگلیسی در مدارس
۳۱ مرداد , ۱۳۹۸
englishtipsforyou
فصل اول – راهی بهتر برای یادگیری زبان انگلیسی
۲۴ مرداد , ۱۳۹۸
englishtipsforyou
Search Results placeholder

پادکست های مشابه

۲۸ مرداد , ۱۴۰۴

پادکست بداهه


مشاهده
۲۷ مرداد , ۱۴۰۴

Radio COJA | رادیو کجا


مشاهده
۲۷ مرداد , ۱۴۰۴

نوستالژیکا


مشاهده
۲۵ مرداد , ۱۴۰۴

رادیو کمپانی


مشاهده
۲۵ مرداد , ۱۴۰۴

مامی بان


مشاهده
۲۲ مرداد , ۱۴۰۴

تخته سیاه


مشاهده

2 Comments

  1. سارا گفت:
    ۲۷ مرداد , ۱۳۹۸ در ۱۸:۳۲

    ممنونم. خیلی خوب بود توی مترو گوش دادم

    پاسخ
  2. shahrokh گفت:
    ۳۱ مرداد , ۱۳۹۸ در ۱۳:۵۶

    آقا عالی بود. بقیه ش کی میاد؟ لطفا یه مقدار عجله بفرمایید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن از گوگل
دانلود اپلیکیشن از مایکت
دانلود نسخه iOS از سیبچه
دانلود نسخه iOS به زودی

اسپانسری و پشتیبانی توسط هاست Nvme میزبان فا

97- A Day Without Sight
byمحمدامین اسکندری

✅My Website: MrAminEs.ir

✅My Blog: virgool.io/@MrAminEs

🎧MrAminEs Podcast:

https://castbox.fm/channel/id4989743?country=ir

🎧Pandon Podcast:

https://castbox.fm/channel/id5619782?country=ir

📕Miracle of documenting: https://vrgl.ir/QSVXz

📕Finding your life purpose: https://vrgl.ir/oBUIq

☕Buy me a coffee: coffeete.ir/mramines

📝Story:

On Friday afternoon, Sam’s teacher had a special assignment.

“Next week, we’ll be studying humanitarian efforts around the world since the time of the Renaissance, including those to help the blind,” she said. “Over the weekend, I want each of you to undertake the difficult task of wearing a blindfold for an entire day. The premise of this experiment is that it will help you understand what it’s like to be blind,” she said.

Sam was a skeptic. He really didn’t think the assignment would be too challenging. On Saturday morning, Sam took a piece of cloth and tied it around his head to cover his eyes. Then he went into the kitchen for breakfast. He heard the voices of his parents and brothers but couldn’t specify where each voice was coming from. He thought about how important hearing is for blind people.

“Could you pass me the newspaper, please?” he asked. Just then, he remembered he couldn’t see the words on the page. He wondered if newspapers were ever made for the blind.

After finishing breakfast, his brothers asked him to play soccer. As he followed them, he accidentally walked into the bike rack. He also found that he couldn’t play soccer. He wouldn’t be able to coordinate his actions without being able to see. Without his optic senses, he had no spatial awareness. Furthermore, he couldn’t easily do normal activities because he had to make sure he was safe first.

He sat on the lawn. Suddenly, he realized that, although he couldn’t see, his other senses worked perfectly fine. In fact, he began to realize new and different aspects of common objects. For example, he took a flower bud and felt it with his finger. He realized for the first time that it seemed to be covered with wax.

His hypothesis about being blind was disproved. The informative experiment had a strong effect on him. It showed him sight was an asset that should be appreciated and taught him to appreciate and give credit to the talents of blind people.

Thanks for listening😉💚

97- A Day Without Sight
Episode play icon
97- A Day Without Sight
۵ بهمن , ۱۴۰۳
محمدامین اسکندری
Episode play icon
تصمیم نهایی
۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۴
محمدامین اسکندری
Search Results placeholder

دانلود اپلیکیشن

پادکست ها

تماس با ما

جستجو