Logo_041Logo_041Logo_041Logo_041

  • خانه
  • پادکست ها
  • دیوار پادکست
  • دسته بندی موضوعی
  • ثبت کانال
  • تماس با ما
5d891e7601032 هنر جنگ
هنر جنگ
23 اردیبهشت 1399
5ebbe01899063 زبانشناس
زبانشناس
24 اردیبهشت 1399
دوپامین: لذت فروش
00itunes دوپامین: لذت فروش
Dopaminecast | دوپامین: لذت فروش
Dopaminecast | دوپامین: لذت فروش
دوپامین ، خلاصه ی کتابها و مقاله های مربوط به فروش رو با شما به اشتراک میذاره تا با هم لذت جدیدی از فروش رو تجربه کنیم..

Podcast Subscription Menu

  • Visit Website
  • RSS Feed
15: چهار گام متقاعد سازی/ گام چهارم : تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده ، بخش اول : قلاب های توجه
by Ahmad Jannati

چطوری می تونیم در این آشفته بازار حواس پرتی مشتری، کاری کنیم که تمام توجه مشتری رو به قلاب پیام خودمون بکشونیم، تا تمام منابع روانی مشتری رو برای درک پیام خودمون اختصاص بدیم؟ .در این اپیسود درباره قلاب های توجه میگیم که میتونه این کار رو برای ما انجام بده.

اینستگرم

کیف پول

پراپ

مینی دراما/ استیو جابز

مینی دراما / بیل گیتس

عشق پاریسی.

15: چهار گام متقاعد سازی/ گام چهارم : تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده ، بخش اول : قلاب های توجه
Episode play icon
15 دوپامین: لذت فروش
15: چهار گام متقاعد سازی/ گام چهارم : تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده ، بخش اول : قلاب های توجه
چطوری می تونیم در این آشفته بازار حواس پرتی مشتری، کاری کنیم که تمام توجه مشتری رو به[…]
24 آذر 1399
Ahmad Jannati
Episode play icon
14 دوپامین: لذت فروش
14: چهارگام متقاعدسازی/ گام سوم: نمایش دستاورد مشتری
مشتری همیشه در زمان خرید بین دو راهی (درد پرداخت کردن) و (لذت به دست آوردن ) قرار[…]
17 مهر 1399
Ahmad Jannati
Episode play icon
13 دوپامین: لذت فروش
13: چهار گام متقاعد سازی/ گام دوم: بیان واضح پیشنهاد
در این اپیسود یاد میگیریم چگونه پیشنهاد و یا مزایامون رو بگیم تا متمایز و متفاوت دیده بشه.[…]
6 شهریور 1399
Ahmad Jannati
Episode play icon
12 دوپامین: لذت فروش
12: چهار گام متقاعدسازی/ گام اول: شناسایی درد مشتری
بهتره اول ببینیم درد و مشکل مشتری چیه تا بتونیم بر اساس اون براش راه حل یا پیشنهاد[…]
29 مرداد 1399
Ahmad Jannati
Episode play icon
11 دوپامین: لذت فروش
11: شش محرک موثر بر مغز قدیم / ششم: محرک احساسی بخش دوم بازاریابی و فروش احساسی
« وقتی پای معامله کردن با مردم میاد وسط، یادمون باشه با موجوداتی از جنس عقل و منطق[…]
9 مرداد 1399
Ahmad Jannati
Episode play icon
10 دوپامین: لذت فروش
10: شش محرک موثر بر مغز قدیم / شش: محرک احساسی بخش اول هورمون های بازاریابی
هورمون ها و انتقال دهنده های عصبی حس و حال ما رو شکل میدن. در این اپیسود با[…]
31 تیر 1399
Ahmad Jannati
Episode play icon
9 دوپامین: لذت فروش
9: شش محرک موثر بر مغز قدیم / پنج: محرک دیداری
در این اپیزود به چگونگی ارتقا جاذبه های دیداری پیام ها می پردازیم.کانال دیداری مغز ما بر تمام[…]
20 تیر 1399
Ahmad Jannati
Episode play icon
8 دوپامین: لذت فروش
8: شش محرک موثر بر مغز قدیم / چهار: به یاد ماندنی کردن پیام
چکار کنیم که پیام یا صحبت هامون به یاد مشتری بمونه تا بتونه در آرامش بیشتر تصمیم بگیره؟[…]
13 تیر 1399
Ahmad Jannati
Episode play icon
7 دوپامین: لذت فروش
7: شش محرک موثر بر مغز قدیم / سه: ملموس سازی
این اپیزود میگه چظور می تونیم پیام هامون رو ساده تر منتقل کنیم تا برای مغز قدیم مخاطب[…]
4 تیر 1399
Ahmad Jannati
Episode play icon
6 دوپامین: لذت فروش
6: شش محرک موثر بر مغز قدیم / دو: تقابل
در این اپیزود یاد میگیریم چگونه از محرک تقابل سازی برای جلب توجه مغز قدیم استفاده کنیم و[…]
28 خرداد 1399
Ahmad Jannati
Search Results placeholder
Dopaminecast | دوپامین: لذت فروش
Dopaminecast | دوپامین: لذت فروش
دوپامین ، خلاصه ی کتابها و مقاله های مربوط به فروش رو با شما به اشتراک میذاره تا با هم لذت جدیدی از فروش رو تجربه کنیم..

Podcast Subscription Menu

  • Visit Website
  • RSS Feed
15: چهار گام متقاعد سازی/ گام چهارم : تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده ، بخش اول : قلاب های توجه
by Ahmad Jannati

چطوری می تونیم در این آشفته بازار حواس پرتی مشتری، کاری کنیم که تمام توجه مشتری رو به قلاب پیام خودمون بکشونیم، تا تمام منابع روانی مشتری رو برای درک پیام خودمون اختصاص بدیم؟ .در این اپیسود درباره قلاب های توجه میگیم که میتونه این کار رو برای ما انجام بده.

اینستگرم

کیف پول

پراپ

مینی دراما/ استیو جابز

مینی دراما / بیل گیتس

عشق پاریسی.

15: چهار گام متقاعد سازی/ گام چهارم : تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده ، بخش اول : قلاب های توجه
15: چهار گام متقاعد سازی/ گام چهارم : تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده ، بخش اول : قلاب های توجه
24 آذر 1399
Ahmad Jannati
14: چهارگام متقاعدسازی/ گام سوم: نمایش دستاورد مشتری
17 مهر 1399
Ahmad Jannati
13: چهار گام متقاعد سازی/ گام دوم: بیان واضح پیشنهاد
6 شهریور 1399
Ahmad Jannati
12: چهار گام متقاعدسازی/ گام اول: شناسایی درد مشتری
29 مرداد 1399
Ahmad Jannati
11: شش محرک موثر بر مغز قدیم / ششم: محرک احساسی بخش دوم بازاریابی و فروش احساسی
9 مرداد 1399
Ahmad Jannati
10: شش محرک موثر بر مغز قدیم / شش: محرک احساسی بخش اول هورمون های بازاریابی
31 تیر 1399
Ahmad Jannati
9: شش محرک موثر بر مغز قدیم / پنج: محرک دیداری
20 تیر 1399
Ahmad Jannati
8: شش محرک موثر بر مغز قدیم / چهار: به یاد ماندنی کردن پیام
13 تیر 1399
Ahmad Jannati
7: شش محرک موثر بر مغز قدیم / سه: ملموس سازی
4 تیر 1399
Ahmad Jannati
6: شش محرک موثر بر مغز قدیم / دو: تقابل
28 خرداد 1399
Ahmad Jannati
Search Results placeholder

0

پادکست های مشابه

10150 رادیو شزیو
1 بهمن 1399

رادیو شزیو


مشاهده
6328080 1592123287107 09bb6623bf1dc پادکست ۹۹.۱
1 بهمن 1399

پادکست ۹۹.۱


مشاهده
ed466041929d5dbf0f8d62ef42 کارآفرینی با طعم قاووت
1 بهمن 1399

کارآفرینی با طعم قاووت


مشاهده
11899782 1610536193947 5b84472e04713 شاعرانه ها
1 بهمن 1399

شاعرانه ها


مشاهده
9125ffe05219af06 20210112235257 پـــپ _ پادکست فارسی_انگلیسی
1 بهمن 1399

پـــپ _ پادکست فارسی_انگلیسی


مشاهده
500 صدای بی صدا
1 بهمن 1399

صدای بی صدا


مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




  • حمایت مالی
  • وبلاگ
  • قوانین سایت
کانال تلگرام برنامه اندروید صفحه اینستاگرام

مطالب جدید وبلاگ

  • 0
    مزیت های اسپانسر شدن در پادکست
    6 فروردین 1399
  • 1
    اسپانسر ( حامی مالی و تبلیغات ) برای پادکست
    2 اسفند 1397
  • 0
    ارائه فید برای پادکست
    2 اسفند 1397


کانال تلگرام

برگزیده جشنواره وب ایران



طراحی و اجرا توسط گروه تهران CMS | میزبانی بر روی سرورهای قدرتمند میزبان فا