در پادکست رادیو دیجیتال مارکتینگ از دو دنیای بیزینس و تکنولوژی و فضاهایی که از به هم رسیدن این دو دنیا به وجود میان صحبت می کنیم.
توی این پادکست تلاش می کنم که تمام دانش و تجربیاتی که توی این سال ها در حوزه کسب و کارهای تکنولوژی کسب کردم رو با شما به اشتراک بذارم. امیدوارم از گوش دادن بهش لذت ببرید و مهمتر از اون از چیزهایی که توی پادکست میگیم استفاده کنید و براتون مفید باشه.
آیا برای مواجهه با بحرانی که روبرومون هست آمادگی داریم؟ آِیا می دونیم که در شرایط بحران و عدم قطعیت چجوری باید کسب و کارمون رو پیش ببریم و چجوری برنامه ریزی و تصمیم گیری کنیم؟ و چه استراتژی هایی میتونه به ما کمک کنه؟
در سری مدیریت بحران و شرایط ابهام از رادیو دیجیتال مارکتینگ می خواهیم ببینیم چجوری میشه خودمون و کسب و کارمون رو در مواجهه با کرونا و عواقبش سالم نگه داریم.
در دو قسمت اول نقشه راه رو میگیم و در ادامه مفصل و با جزییات و مثال های بیزینسی متعدد بحث رو باز می کنیم.
در پادکست رادیو دیجیتال مارکتینگ از دو دنیای بیزینس و تکنولوژی و فضاهایی که از به هم رسیدن این دو دنیا به وجود میان صحبت می کنیم.
توی این پادکست تلاش می کنم که تمام دانش و تجربیاتی که توی این سال ها در حوزه کسب و کارهای تکنولوژی کسب کردم رو با شما به اشتراک بذارم. امیدوارم از گوش دادن بهش لذت ببرید و مهمتر از اون از چیزهایی که توی پادکست میگیم استفاده کنید و براتون مفید باشه.
آیا برای مواجهه با بحرانی که روبرومون هست آمادگی داریم؟ آِیا می دونیم که در شرایط بحران و عدم قطعیت چجوری باید کسب و کارمون رو پیش ببریم و چجوری برنامه ریزی و تصمیم گیری کنیم؟ و چه استراتژی هایی میتونه به ما کمک کنه؟
در سری مدیریت بحران و شرایط ابهام از رادیو دیجیتال مارکتینگ می خواهیم ببینیم چجوری میشه خودمون و کسب و کارمون رو در مواجهه با کرونا و عواقبش سالم نگه داریم.
در دو قسمت اول نقشه راه رو میگیم و در ادامه مفصل و با جزییات و مثال های بیزینسی متعدد بحث رو باز می کنیم.