tpod
  • خانه
  • پادکست ها
  • دسته بندی
  • ثبت پادکست
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • دانلود اپلیکیشن
  • خانه
  • پادکست ها
  • دسته بندی
  • ثبت پادکست
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • دانلود اپلیکیشن

یادداشت‌های عآمش
یادداشت‌های عآمش

گهگاه دست به قلم می‌شوم و از زندگی مینویسم.

حالا شما میتونید نوشته های من رو با صدای خودم گوش بدید.

پشتِ سر
byاستودیو عآمش | Amesh Studio

شما هرکسی باشید اول و آخر پشت سرتان حرف میزنند، چه بخواهید چه نخواهید.

من خودم هم گهگاه اگر حرفی کم بیارم ناگاه پشت سر یک نفر شروع به صحبت کردن میکنم. آنوقت چطور باید انتظار داشته باشم که کسی پشت سرم حرفی رو نزنه؟

قبل تر ها خیلی برام مهم بود که اگر کسی پشتم حرفی زده بفهمم که در راجب من چی گفته، بعد تر ها فهمیدم که اصلا نیازی به این کار نیست، به چند دلیل:

۱. انرژی زیادی باید صرف بکنم تا به نتیجه‌ای برسم [که شاید قابل قبولم هم نباشه]

۲. اگر اون حرف ارزش چندانی داشت قطعا خودِ اون شخص حرفشو با من درمیون می‌ذاشت.

۳. اگر من برای اون شخص ارزشمند بودم هیچگاه حرفی رو از من پنهان نمی‌کرد، مگر اینکه به نفع من باشه.

۴. حرف های آدم ها در راجب من رفرنس قوی‌ای از حقیقت تام نیست و هرکسی از منظر خود حرف میزنه.

۲۰ام مهر ماه ۱۴۰۳

عآمش فرهیخته

پیانو: پارسا سلیمی

پشتِ سر
Episode play icon
پشتِ سر
پشتِ سر
۱۹ دی , ۱۴۰۳
استودیو عآمش | Amesh Studio
Episode play icon
معنایِ زندگی
معنایِ زندگی
۱۵ دی , ۱۴۰۳
استودیو عآمش | Amesh Studio
Episode play icon
اشخاصِ بی‌شعور
اشخاصِ بی‌شعور
۲۹ آذر , ۱۴۰۳
استودیو عآمش | Amesh Studio
Search Results placeholder

پادکست های مشابه

۲۸ مرداد , ۱۴۰۴

پادکست بداهه


مشاهده
۲۷ مرداد , ۱۴۰۴

Radio COJA | رادیو کجا


مشاهده
۲۷ مرداد , ۱۴۰۴

نوستالژیکا


مشاهده
۲۵ مرداد , ۱۴۰۴

رادیو کمپانی


مشاهده
۲۵ مرداد , ۱۴۰۴

مامی بان


مشاهده
۲۲ مرداد , ۱۴۰۴

تخته سیاه


مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن از گوگل
دانلود اپلیکیشن از مایکت
دانلود نسخه iOS از سیبچه
دانلود نسخه iOS به زودی

اسپانسری و پشتیبانی توسط هاست Nvme میزبان فا

فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز بعد از خرید
byradioforoush

رادیو فروش – فصل دوم : کلیدواژه‌های فروش

پژمان بزازی – علی یغمایی

در فصل دوم رادیو فروش که به کلیدواژه‌های فروش اختصاص داره، تا اینجا درباره تعریف مشتری و فازهای مختلف سفر خرید صحبت کردیم. حالا در اپیزود چهارم به فاز سوم یعنی بعد از خرید می‌رسیم؛ جایی که تازه داستان اصلی رابطه با مشتری شروع میشه.

خیلی‌ها فکر می‌کنن وقتی فروش انجام شد، کار تمومه، اما واقعیت اینه که مرحله بعد از خرید سرنوشت‌سازترین بخش برای حفظ و توسعه مشتریانه. اینجا با انواع مشتری روبه‌رو می‌شیم؛ از مشتریان جدیدی که تازه وارد سفر شدن گرفته تا مشتریان فعال، مشتریان گمشده یا حتی ناراضی، و همینطور مشتریانی که در معرض خطر قرار دارن یا از طریق معرفی دیگران به شما رسیده‌ان.

در این اپیزود می‌خوایم ببینیم هر کدوم از این گروه‌ها چه ویژگی‌هایی دارن، چه فرصت‌هایی برای ما ایجاد می‌کنن و چطور باید با اونها رفتار کنیم تا هم مشتریان فعلی رو نگه داریم و هم راه رو برای مشتریان آینده هموارتر کنیم.

—————————————————————————-

راه های ارتیاطی

linkedin

https://www.linkedin.com/company/radio-foroush/

instagram :

https://www.instagram.com/radioforoush?igsh=MWtjcjkzdngwY2g0aA%3D%3D&utm_source=qr

website :

https://radioforoush.com/

شماره تماس :

09124850701 | علی یغمایی

09122343849 | پژمان بزازی

—————————————————————————


Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز بعد از خرید
Episode play icon
فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز بعد از خرید
۲۷ مرداد , ۱۴۰۴
radioforoush
Episode play icon
فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز هنگام خرید
۲۵ مرداد , ۱۴۰۴
radioforoush
Search Results placeholder

دانلود اپلیکیشن

پادکست ها

تماس با ما

جستجو