اهمیت رضایت مشتری و روش های سنجش آن پادکست سروش سیما اپیزود 7 : اهمیت رضایت مشتری و روش های سنجش آن زمان : 5:44 دانلود پادکست https://tehranpodcast.ir/wp-content/uploads/2019/05/podcast07.mp3 پادکست های مشابه۷ آذر , ۱۳۹۸پادکست سروش سیما اپیزود بیست و سوممشاهده۷ آذر , ۱۳۹۸پادکست سروش سیما اپیزود بیست و دوممشاهده۷ آذر , ۱۳۹۸پادکست سروش سیما اپیزود بیست و یکممشاهده۷ آذر , ۱۳۹۸پادکست سروش سیما اپیزود بیستممشاهده۳۱ شهریور , ۱۳۹۸پادکست سروش سیما اپیزود نوزدهممشاهده۲۶ شهریور , ۱۳۹۸پادکست سروش سیما اپیزود هجدهممشاهده