tpod
  • خانه
  • پادکست ها
  • دسته بندی
  • ثبت پادکست
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • دانلود اپلیکیشن
  • خانه
  • پادکست ها
  • دسته بندی
  • ثبت پادکست
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • دانلود اپلیکیشن
Dopaminecast | دوپامین: لذت فروش
Dopaminecast | دوپامین: لذت فروش

دوپامین ، خلاصه ی کتابها و مقاله های مربوط به فروش رو با شما به اشتراک میذاره تا با هم لذت جدیدی از فروش رو تجربه کنیم..

برای زن زندگی آزادی
byAhmad Jannati

خیلی زود دوباره در دوپامین میزبان شما خواهیم بود 

برای خورشید پس از شب های طولانی 

 

برای زن زندگی آزادی
Episode play icon
برای زن زندگی آزادی
برای زن زندگی آزادی
خیلی زود دوباره در دوپامین میزبان شما خواهیم بود  برای خورشید پس از شب های طولانی    […]
۳ خرداد , ۱۴۰۲
Ahmad Jannati
Episode play icon
2) استفاده از مدل SCARF  در فروش
۲) استفاده از مدل SCARF در فروش
فرآیند فروش و مذاکره، یه ارتباط مستمر با مشتریه که نیاز داریم در این ارتباط موفق باشیم تا […]
۱۹ آذر , ۱۴۰۰
Ahmad Jannati
Episode play icon
1)آشنایی با مدل SCARF
۱)آشنایی با مدل SCARF
 کلیدی ترین عامل موفقیت ما در همه زمینه ها، توانایی در برقراری ارتباط موثر هست. در این اپیزود […]
۲۹ مرداد , ۱۴۰۰
Ahmad Jannati
Episode play icon
17:  چهار گام متقاعد سازی: گام چهارم/ تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده (بستن فروش)
۱۷: چهار گام متقاعد سازی: گام چهارم/ تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده (بستن فروش)
فروشی که خوب بسته نشه، دیگه فروش نیست و فقط یه مکالمه باقی می مونه. در این اپیزود […]
۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۰
Ahmad Jannati
Episode play icon
16:  چهار گام متقاعد سازی: گام چهارم/ تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده (مدیریت مخالفت مشتری)
۱۶: چهار گام متقاعد سازی: گام چهارم/ تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده (مدیریت مخالفت مشتری)
وقتی مشتری میگه نه، همه چیز رو تموم شده ندونیم. تازه وقته اینه که به مشتری اطلاعات بیشتری […]
۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۰
Ahmad Jannati
Episode play icon
15: چهار گام متقاعد سازی/ گام چهارم : تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده ، بخش اول : قلاب های توجه
۱۵: چهار گام متقاعد سازی/ گام چهارم : تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده ، بخش اول : قلاب های توجه
چطوری می تونیم در این آشفته بازار حواس پرتی مشتری، کاری کنیم که تمام توجه مشتری رو به […]
۲۴ آذر , ۱۳۹۹
Ahmad Jannati
Episode play icon
14: چهارگام متقاعدسازی/ گام سوم: نمایش دستاورد مشتری
۱۴: چهارگام متقاعدسازی/ گام سوم: نمایش دستاورد مشتری
مشتری همیشه در زمان خرید بین دو راهی (درد پرداخت کردن) و (لذت به دست آوردن ) قرار […]
۱۷ مهر , ۱۳۹۹
Ahmad Jannati
Episode play icon
13: چهار گام متقاعد سازی/ گام دوم: بیان واضح پیشنهاد
۱۳: چهار گام متقاعد سازی/ گام دوم: بیان واضح پیشنهاد
در این اپیسود یاد میگیریم چگونه پیشنهاد و یا مزایامون رو بگیم تا متمایز و متفاوت دیده بشه. […]
۶ شهریور , ۱۳۹۹
Ahmad Jannati
Episode play icon
12: چهار گام متقاعدسازی/ گام اول: شناسایی نیاز مشتری
۱۲: چهار گام متقاعدسازی/ گام اول: شناسایی نیاز مشتری
بهتره اول ببینیم درد و مشکل مشتری چیه تا بتونیم بر اساس اون براش راه حل یا پیشنهاد […]
۲۹ مرداد , ۱۳۹۹
Ahmad Jannati
Episode play icon
11: شش محرک موثر بر مغز قدیم / ششم: محرک احساسی بخش دوم بازاریابی و فروش احساسی
۱۱: شش محرک موثر بر مغز قدیم / ششم: محرک احساسی بخش دوم بازاریابی و فروش احساسی
« وقتی پای معامله کردن با مردم میاد وسط، یادمون باشه با موجوداتی از جنس عقل و منطق […]
۹ مرداد , ۱۳۹۹
Ahmad Jannati
Search Results placeholder
Dopaminecast | دوپامین: لذت فروش
Dopaminecast | دوپامین: لذت فروش

دوپامین ، خلاصه ی کتابها و مقاله های مربوط به فروش رو با شما به اشتراک میذاره تا با هم لذت جدیدی از فروش رو تجربه کنیم..

برای زن زندگی آزادی
byAhmad Jannati

خیلی زود دوباره در دوپامین میزبان شما خواهیم بود 

برای خورشید پس از شب های طولانی 

 

برای زن زندگی آزادی
برای زن زندگی آزادی
۳ خرداد , ۱۴۰۲
Ahmad Jannati
۲) استفاده از مدل SCARF در فروش
۱۹ آذر , ۱۴۰۰
Ahmad Jannati
۱)آشنایی با مدل SCARF
۲۹ مرداد , ۱۴۰۰
Ahmad Jannati
۱۷: چهار گام متقاعد سازی: گام چهارم/ تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده (بستن فروش)
۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۰
Ahmad Jannati
۱۶: چهار گام متقاعد سازی: گام چهارم/ تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده (مدیریت مخالفت مشتری)
۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۰
Ahmad Jannati
۱۵: چهار گام متقاعد سازی/ گام چهارم : تحویل پیام به مغز تصمیم گیرنده ، بخش اول : قلاب های توجه
۲۴ آذر , ۱۳۹۹
Ahmad Jannati
۱۴: چهارگام متقاعدسازی/ گام سوم: نمایش دستاورد مشتری
۱۷ مهر , ۱۳۹۹
Ahmad Jannati
۱۳: چهار گام متقاعد سازی/ گام دوم: بیان واضح پیشنهاد
۶ شهریور , ۱۳۹۹
Ahmad Jannati
۱۲: چهار گام متقاعدسازی/ گام اول: شناسایی نیاز مشتری
۲۹ مرداد , ۱۳۹۹
Ahmad Jannati
۱۱: شش محرک موثر بر مغز قدیم / ششم: محرک احساسی بخش دوم بازاریابی و فروش احساسی
۹ مرداد , ۱۳۹۹
Ahmad Jannati
Search Results placeholder

پادکست های مشابه

۲۸ مرداد , ۱۴۰۴

پادکست بداهه


مشاهده
۲۷ مرداد , ۱۴۰۴

Radio COJA | رادیو کجا


مشاهده
۲۷ مرداد , ۱۴۰۴

نوستالژیکا


مشاهده
۲۵ مرداد , ۱۴۰۴

رادیو کمپانی


مشاهده
۲۵ مرداد , ۱۴۰۴

مامی بان


مشاهده
۲۲ مرداد , ۱۴۰۴

تخته سیاه


مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن از گوگل
دانلود اپلیکیشن از مایکت
دانلود نسخه iOS از سیبچه
دانلود نسخه iOS به زودی

اسپانسری و پشتیبانی توسط هاست Nvme میزبان فا

دانلود اپلیکیشن

پادکست ها

تماس با ما

جستجو