فوربو یک پادکست فارسی درباره کسب و کار و مارکتینگ هست که به صورت هفتگی توسط رضا توکلی و سایت فوربو ضبط و پخش میشه. توی هر قسمت درمورد یکی از موضوعات مربوط به استراتژیهای بازاریابی، مدیریت کسب و کار اینترنتی، سئو و بهینه سازی موتور جستجو، شبکههای اجتماعی و… صحبت میشه. در کنار مهارتهای تخصصی، قسمتهایی هم با موضوع رشد فردی و مهارتهای نرم در پادکست منتشر شده. در فصل هفتم پادکست میتونید به داستان شکلگیری، رشد، موفقیت و شکست کسب و کارهای مختلف گوش کنید.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
بازاریابی درونگرا و برونگرا دو تا رویکرد توی روش بازاریابی کسب و کار ما هستن. اگر بخوام یه تعریف خیلی ساده همین اول بدم، باید بگم که بازاریابی برونگرا به روشی از بازاریابی گفته میشه که ارتباط بین مخاطب کسب و کار و کسب و کار از سمت خود کسب و کار ایجاد میشه. مثل تبلیغات. ولی تو بازاریابی درونگرا ارتباط بین مخاطب کسب و کار و کسب و کار از سمت خود اون مخاطب ایجاد میشه و اون درواقع رو کسب و کار پیدا میکنه. مثل جستجو کردن توی گوگل. توی این قسمت میخوام درمورد تعریف هر کدوم، ویژگیها و تفاوتهایی که توی خروجی کار دارن توضیح بدم.
لینک یوتوب فوربو
لینک حمایت مالی | https://furbodm.com/plus/
فوربو در اینستاگرام (@furbodm)
پادکست فوربو در توییتر (@FurboPodcast)
سایت فوربو در توییتر (@Furbodm)
برای خوندن مقالات حوزهی دیجیتال مارکتینگ به سایت فوربو سر بزنید
صفحه اختصاصی پادکست فوربو در سایت
بلاگ شخصی من – رضا توکلی
اینستاگرام (@r.t98)
توییتر (@RezaTavakoli98)
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.