۸ مرداد , ۱۳۹۹
این تبلیغات را دیدهاید که قول میدهند چند ماهه شما را میلیاردر کنند؟ آنها را کنار بگذارید و واقعیت را در این اپیزود بش
۷ خرداد , ۱۳۹۹
توصیه های سارا کوپر برای اینکه استارتاپی و باهوش بنظر برسید ... ! به همراه یک سری آموزشهای واجب که تجربیات سارا در گوگل بودند.
۱۳ اردیبهشت , ۱۳۹۹
گاها ایده هایی موفق میشوند که توسط هیچ یک از صاحبنظران حوزه ی کسب و کار قابل تایید نبوده اند؛آنها بدون هیچگونه توجیه اقتصادی و منطقی اجرا میشوند و در عین ناباوری ثروت زیادی را خلق میکنند! از چرایی این داستان ما هم بی اطلاعیم اما نمونه هایی داریم که شنیدنشان برایتان جذاب خواهد بود ...
۲ فروردین , ۱۳۹۹
در میان هشت میلیارد جمعیت کره ی زمین تنها تعداد محدودی بعنوان ثروتمندترین افراد دنیا شناخته میشوند! باور کردنی نیست اما آنها در ماهها و روزهای خاصی از سال متولد شده اند ... پدران ثروتمندی داشته اند .. در حوزه های مشخصی کار میکنند و هیچ پزشک و وکیلی در میانشان نیست ! اگر شما هم کنجکار شدید میتواند ما را در این تجسس همراهی کنید ...
برای دانلود ویژه نامه عید، و مطالعه و رشد فردی در ایام قرنطینه، به وبسایت ما مراجعه کنید:
Https://Wikitolid.ir
۲۵ بهمن , ۱۳۹۸
تبلیغات یکی از مهم ترین اجزای رشد یک کسب و کار است، با این حال در میان انبوه تبلیغات امروزی تنها بخش کوچکی از آنها میتوانند بعنوان اثری ماندگار و تاریخی در ذهن مخاطبان ثبت شوند.
در اپیزود چهارم رادیو ویکی تولید، از فهرست برترین کمپینهای تبلیغاتی قرن بیست و یکم (منتشر شده در مجله Advertisement Age) پنج کمپین انتخاب شده و مورد بررسی قرار گرفته اند.
صفحه اختصاصی رادیو ویکی تولید: Https://Wikitolid.ir/Radio
مقالات ویکی تولید: Https://Wikitolid.ir/Articles
لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.
۲۲ دی , ۱۳۹۸
به زودبازده ترین و سودآورترین استارتاپ های دهه ی ایران دقت کنید: دیجی کالا، اسنپ، نت برگ و …
تمامی آنها الگوبرداری های موفقی از برندهای مطرح خارجی بوده اند. بسیاری از کارآفرینان گمان میکنند ایده ی تاثیرگذار دیگری برای اجرا در ایران وجود ندارد، در حالیکه بسیاری از کسب و کارهای مطرح بین المللی هنوز هم در ایران نمونه ی موفقی نداشته اند. در اپیزود سوم رادیو ویکی تولید شماری از بهترین کسب و کارهای خارج از ایران مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
شاید دیجی کالای بعدی شما باشید!
۲۷ آذر , ۱۳۹۸
چرا استارتاپ ها شکست میخورند؟ جوابهای مختلفی به این سوال داده شده که اکثریت آنها بر مبنای نظرات و استدلال های شخصی افراد است.
ما به دنبال پاسخ صحیح با مقاله ای روبه رو شدیم که این پرسش را برای صاحبین ۳۱۱ استارتاپ شکست خورده مطرح کرده است! یک جامعه ی آماری بزرگ، با جواب ها و تجربیات متنوع که استفاده از آنها سبب میشود تا حد امکان از انجام اشتباهات تکراری ذیگران خودداری کنیم.
در اپیزود دوم رادیو ویکی تولید نتایج بدست آمده از این مقاله را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.
۱۰ آذر , ۱۳۹۸
عموم مردم خود را خلاق میدانند و این در حالیست که تنها ۵ درصد از جمعیت کره ی زمین خلاقیت چشمگیری دارند، آنها خواسته یا ناخواسته با ابتکار عمل در کارآفرینی، هنر و سبک زندگی سایر افراد را به تقلید واداشته اند.
در اولین قسمت از رادیو ویکی تولید به موضوع خلاقیت پرداخته و نیم نگاهی به کمپانی اپل داریم که از نظر عموم مردم و بسیاری از کارشناسان خلاقترین برند سال های اخیر بوده است.