از مزایای اسپانسر شدن در پادکست میشه به اثربخشی بالا در مخاطب اشاره کرد. گوینده پادکست در قالب یک ارتباط موثر برای مخاطب خودش قصه تعریف می کنه. این ارتباط نزدیک و درگوشی باعث میشه تا مخاطب با راوی پادکست ارتباط عمیقی برقرار می کنه. معمولا صدای راوی رو دوست داره و به حرفهاش اعتماد داره. این اعتماد بزرگترین دارایی یک پادکستر و اثربخشترین عامل برای یک تبلیغدهنده است.
راوی پادکست میتونه محصول یا خدمت شما رو خیلی بیشتر از یک محتوای صرفا تبلیغی توضیح بده و با شناختی که از مخاطب خودش داره جوری بیان کنه که مطمئن باشه ارزش پیشنهادی شما برای مخاطبها قابل لمس بوده. فرصت توضیح دقیق یک محصول یا خدمت طوری که مخاطب اون رو کامل درک بکنه از جمله ویژگی های ممتاز تبلیغ در پادکست است.
صدای قابل اعتماد راوی یک بار در ابتدا و یک بار در انتهای پادکست محصول یا خدمت شما رو روایت میکنه. این تکرار به اثربخشی بیشتر و تثبیت پیام تبلیغ در ذهن مخاطب کمک میکنه.
تبلیغ در یک پادکست برای همیشه عضو جدایی ناپذیر اون قسمت میشه و تا همیشه و بعد از افزایش مخاطب های پادکست هم همچنان این تبلیغ باقی خواهد ماند.به طوری که هر زمانی که یک نفر جدید با پادکست آشنا باشه با تبلیغ مواجه میشه. می توان امیدوار بود افزایش شنونده های پادکست در طول زمان باعث بیشتر شنیده شدن تبلیغ شما خواهد شد.
لازم به ذکره که ما در پیشنهاداتمون همیشه این موضوع رو رر نظر میگیریم و پیشنهاداتی با توضیح قابلیت رشد سریع به اسپانسر ارائه میدیم.
اسپانسری و پشتیبانی توسط هاست Nvme میزبان فا