tpod

 

اسپانسر ( حامی مالی ) پادکست بشویم

اسپانسر پادکست بشویم

پادکست رسانه ای نو با رشد روزافزون است . تبلیغات در پادکست ارزان است و بازدهی بالایی دارد. قطعا حامی مالی پادکست هایی که تجربه تبلیغ در پادکست را داشته اند گواه این مدعا هستند.
ما به عنوان مرجع دانلود پادکست ارتباط نزدیک و مستقیم با تمام پادکسترها داریم و میتوانیم برای کسب و کارهای مختلف متناسب با حیطه کاری آن ها مشاوره بدهیم و با پادکستر مذاکره کنیم.

حتما برای شما هم این سوال مطرح شده است که روند تبلیغ در پادکست به چه شکل است و تهران پادکست در این راه چه کمکی به شما میتواند بکند.

چگونه اسپانسر پادکست شویم و چرا تهران پادکست ؟

با کمک گرفتن از خدمات تهران پادکست تبلیغ در پادکست به راحتی هر چه تمام تر انجام خواهد شد.

1. مشاوره و پشتیبانی تخصصی

ما با توجه به تجربه بیش از 8 ساله ای که در این زمینه داریم و رابطه مستقیم با پادکستر ها و بررسی فیدبک های سایر اسپانسرها میتوانیم به شما مشاوره بدهیم.
با توجه به جامعه هدف و مخاطب شما بهترین پیشنهادات را معرفی کنیم تا بیشترین فیدبک را دریافت کنید.

2. کمترین و به صرفه ترین قیمت

قیمت اعلام شده از طرف ما برای تبلیغ در پادکست با قیمت مذاکره مستقیم با خود پادکستر یکی هست با این تفاوت که از طریق ما دایره انتخاب شما بسیار گسترده است و محدود به یک پادکست نیست.

3. تبلیغ بدون چالش و دغدغه

شما فقط کافی است متن تبلیغ را آماده کنید و تمامی هماهنگی ها و چالش های مذاکره با پادکستر از طریق ما انجام میشود و نگرانی ای از این سمت نخواهید داشت.

4. ایجاد و مدیریت کمپین

در صورتی که کمپین تبلیغاتی داشته باشید پکیجی از پادکست های منتخب و متناسب با بودجه شما به عنوان پیشنهاد ارائه میدهیم. تا بالاترین بازدهی را از کمپین با هزینه ای معقول و منطقی داشته باشید.

5. ارائه گزارشات

با توجه به روند انتشار پادکست مدنظر (ماهانه ، هفتگی و .. ) آمار دقیق بازدید پادکست برای شما ارسال خواهد شد.

6. تنوع انتخاب از بین بیش از 100 پادکست منتخب فارسی

ما بدون واسطه با همه پادکستر ها در تماس هستیم و بهترین آن ها را با توجه به هدف شما از تبلیغ و هزینه ای که در نظر گرفته اید به شما پیشنهاد میدهیم.

چگونه اسپانسر پادکست شویم ؟

شرکت ها و سازمان هایی که با ما همکاری داشتند

در این سال های شرکت های معتبری از خدمات ما استفاده کرده اند و این همکاری همچنان ادامه دارد. از جمله این شرکت ها میتوان به شرکت ایرانسل ، دیجی کالا (دیجی پی) ، رسپینا، کافه بازار، دنون، علی بابا و بانک گردشگری اشاره کرد.

پادکست هایی که با آن ها همکاری داشتیم

اسپانسرشیپ و تبلیغ در رادیو بندر تهران ، پادکست کارنکن ، پادکست رخ ، پادکست راوی ، پادکست سکه ، نیم سکه ، پادکست تیمچه ، پادکست رشدینو ، پادکست فوربو ،پادکست کستاب و …

امکان تبلیغ و اسپانسر شدن درپادکست های محبوبی همچون رادیو راه ، چنل بی ، پادکست بی پلاس ، پادکست رواق ، دیالوگ باکس ، پادکست احسانو ،پادکست آلبوم ، رادیو هیچ ، جافکری و ..

برای مشاوره تبلیغ در پادکست به ادمین کانال تلگرام ما پیام بدهید

پادکست هایی که با آن ها همکاری داشتیم