سیر تا پیاز قوانین لایو اینستاگرام
سیر تا پیاز قوانین لایو اینستاگرام
لایو اینستاگرام یکی از اساسی ترین ابزارهای این شبکه اجتماعی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان است. حال اگر شما هم در استفاده از این قابلیت کاربردی مبتدی هستید؛ با ما همراه باشید تا سیر تا پیاز این ابزار را برای شما بیان کنیم.
لایو اینستاگرام چیست؟
اینستاگرام برای جبران خلا ارتباط مستقیم برندها با مشتریان خود و رقابت با برنامه هایی مثل اسکایپ اقدام به عرضه ابزاری کاربردی در برنامه خود با نام لایو کرده است. لایو را می توان محتوای ویدئویی در نظر گرفت که در لحظه ساخته شده و با مخاطبان به اشتراک گذاشته می شود.
پس از پایان یافتن پخش لایو نیز به سرعت از روی پیج حذف خواهد شد؛ البته می توان برای دسترسی کاربران به لایو های آموزشی آنها را در پیج ذخیره کرد.
مدت زمان برگزاری لایو تا آپدیت های قبلی، یک ساعت بود؛ اما با توجه به نیاز کاربران، مدت زمان این ابزار به ۴ ساعت تغییر پیدا کرد که خبری بسیار خوب برای برند ها و تجارت های آنلاین محسوب می شود.
کسب و کارهای فعال در اینستاگرام با استفاده از لایو می توانند لاین جدید محصول یا خدمات خود را به کاربران معرفی کرده و نشست های خبری، گفتگو با صاحبان سخن در حوزه فعالیتی خود و … را از طریق لایو برای دسترسی راحت تر مخاطبان برگزار کنند.
از جمله کاربردهای دیگر لایو، امکان تبلیغات در اینستاگرام به صورت زنده است که تاثیری به مراتب بالاتر از تبلیغات در ابزارهایی مثل استوری خواهد داشت؛ چرا که کاربر به طور زنده و واضح از کیفیت خدمات یا محصولات شما آگاه می شود.
امکان برگزاری لایو دو نفره از قابلیت های جذاب این ابزار است که استفاده از آن را برای حساب های کاربری شخصی نیز لذت بخش کرده است.
قطعه گم شده پازل اعداد سرنوشت ساز اینستاگرام با عدد بازدید لایو کامل می شود.یکی از جزئیات مهمی که کاربران نکته بین به آن توجه می کنند. توازن بین اعداد است.
موفقیت در اینستاگرام درست مانند برخاستن هواپیما است که خلبان تک تک موارد را چک می کند. تعداد فالوور، میزان لایک و کامنت و همچنین بازدید های لایو اینستاگرام مواردی هستند که برای رسیدن به موفقیت باید توجه ویژه ای به آنها داشت.
این اعداد را می توان با استفاده از وب سایت های معتبر ارائه دهنده خدمات اینستاگرامی مانند فالوکمپ دستخوش تغییرات کرد.
در نظر داشته باشید که این اعداد مکمل یکدیگر هستند که با خرید یکی از آنها توازن این اعداد برای طبیعی تر کردن خرید ها را باید جدی گرفت.
خرید بازدید لایو اینستاگرام یکی از سرویس هایی است که بسیار مورد استقبال کاربران به خصوص پیج های تجاری قرار گرفت.
با کمک این خرید می توان معتبر بودن یک برند را به ذهن کاربر القا کرد و آن برند را پرمخاطب جلوه داد.
اگر تعداد فالوورهای شما بالا باشد؛ اما بازدیدهای پایینی برای لایو دریافت می کند، می توانید با خرید ویو اینستاگرام این مشکل را جبران کرده و زمینه های مشکوک شدن کاربران تیزبین به فعالیت های خود را برطرف نمایید.
لایو اینستاگرام ابزار مهمی است که می تواند رابطه شما و مشتریان را به یک سطح بالاتر ارتقا داده و زمینه های اعتماد کاربران به برند را فراهم سازد.
سیگنال هایی که می توان از طریق لایو به الگوریتم اینستاگرام ارسال کرد، تاثیر بسیار زیادی در فعال شناخته شدن پیج و ورود محتواهای آن به بخش فید و اکسپلور دارد.
در ادامه با ما همراه باشید تا نکته های به کارگیری این ابزار را برای شما مطرح کنیم.
نکته های موثر در استفاده از لایو اینستاگرام
موفقیت در پلتفرم اینستاگرام نیازمند استفاده از تمامی ابزارها و به کارگیری ترفندهای مختلف است.لایو اینستاگرام می تواند اعتبار برند شما در بین مخاطبان را دستخوش تغییرات مثبتی کند که حتی تصور نمی کنید.
برگزاری لایو های آموزشی در حیطه فعالیتی تان در اینستاگرام ، لایو های دو یا چند نفره با افرادی که محبوبیت بیشتری در بین کاربران ایرانی فعال دارند و… از جمله مزایای لایو برای معرفی برند به تعداد بالاتری از کاربران و استفاده اصولی از ابزار لایو اینستاگرام است.
بسیاری از کسب و کارهای فعال به دلیل بازدیدهای پایین لایو این ابزار کاربردی را کنار گذاشته اند تا خرید های لایک و فالوور در نظر کاربران طبیعی جلوه کند.
راه های بسیاری را می توان برای افزایش بازدید لایو به کار برد که برخی از آنها عبارتند از:
۱-اطلاع رسانی کنید
شما به راحتی می توانید با اطلاع رسانی در استوری ها و شبکه های اجتماعی دیگر، تعداد بازدیدکنندگان از لایو خود را افزایش دهید.
انتخاب یک موضوع جذاب و تاکید بر روی آن در اطلاع رسانی ها می تواند حس کنجکاوی را در مخاطب ایجاد کرده و او را به دیدن لایو شما ترغیب کند.
شما می توانید با استفاده از ابزار استوری در چندین رشته استوری از دو روز قبل، زمان و تاریخ برگزاری لایو را به اطلاع مخاطبان خود برسانید.
همچنین می توانید از آنها درخواست کنید تا این استوری های اطلاع رسانی از لایو را در صفحات خود نیز به اشتراک بگذارند.
استفاده از هشتگ های پربازدید و ترند می تواند استوری های اطلاع رسانی شما را در طیف گسترده به تعداد قابل توجهی از کاربران نشان دهد.
۲-نظرسنجی کنید
یکی از بهترین راه های افزایش بازدید لایو، نظرسنجی از مخاطبان است. این کار علاوه بر مشخص کردن بهترین زمان برگزاری لایو، رابطه شما و مخاطبان را بهتر کرده و حس با ارزش بودن را به مخاطب القا می کنید. از تاثیرات این حس می توان به مشارکت بیشتر کاربران در فعالیت های پیج اشاره کرد. پس فراموش نکنید که کاربران درست مانند یک آینه، تمامی فعالیت های شما در این بستر را به سمت خودتان بازتاب می کنند. بهترین باشید تا بهترین ها را جذب کنید.
۳-آموزش دهید تا دیده شوید
کاربران هدفمند در اینستاگرام به دنبال یادگیری بیشتر هستند. این کاربران با فعالیت خود در پیج می توانند نرخ اینگیجمنت را با تغییرات زیادی مواجه کنند. یکی از بهترین تکنیک های افزایش بازدید لایو، برگزاری لایو های آموزشی است که کاربران به شدت از آن استقبال می کنند.
همچنین می توانید با برگزاری لایو های آموزشی دونفره با همکاران خود، بازدید لایو خود را افزایش دهید و در کنار آن، برند خود را به کاربران علاقمند به حوزه فعالیت خود معرفی کنید.
این کار یک تیر و دو نشان است.
سخن پایانی
در این مطلب تلاش کردیم تا ابزار قدرتمند لایو را به شما معرفی کرده و زیر و بم آن را نیز بیان کنیم. حال شما با دید بازتری می توانید از لایو اینستاگرام برای پیشرفت پیج خود استفاده کنید.منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.