“این پادکست نام نداره، چون به جای اسم گذاشتن، ما مستقیم رفتیم سر اصل مطلب. اینجا همه چیز دربارهی کپزدنه، مهمانها شاید تکراری بشن، ولی حرفها و تجربهها همیشه تازهس. هر قسمت، یه زاویه جدید به ماجراهای تکراری میده.
صاحبخونه اینجا شایان شلیله است. شایان با مهمونهاش دربارهی همه چیز که مربوط به فناوری و استارتاپ باشه صحبت میکنه. از دیجیتال مارکتینگ بگیر تا مدیریت محصول و منابع انسانی، و هر چیزی که ممکنه توی این گپ و گفتها برای شما هم جالب باشه.”
shayan shalileh
در این قسمت از پادکست، من و میلاد کلهر درباره تفاوتهایی صحبت میکنیم که شرکتهای توسعه نرمافزار در مواجهه با مشتریهای ایرانی و خارجی تجربه میکنند.
میلاد مدتهاست در فضای بینالمللی فعالیت میکنه و تجربههای جالبی از همکاری با مشتریهای خارجی داره. توی این گفتگو، سعی کردیم به این سوال جواب بدیم که چرا نحوهی برخورد مشتریهای خارج از ایران با پروژههای توسعه نرمافزار متفاوته؟ و چه عواملی باعث بهوجود اومدن این تفاوتها میشن.
همچنین از تجربههایی گفتیم که در همکاری با مشتریهای داخلی داشتیم و مقایسهای بین این دو فضا انجام دادیم.