اعتمادسازی در مسئله طراحی

اعتماد سازی در طراحی معماری
رسانه تخصصی صوتی معماری و ساختمان رادیو نمانا

اپیزود 35م

در این اپیزود به اهمیت اعتمادسازی میان طراح و کارفرما پرداخته شده است. آنچه یک فضا را شاد می‌کند سلامتی آن محیط است. یکی از مهم‌ترین ارکان سلامتی و شادی در هر فضایی «اعتماد» است. اعتمادسازی یکی از مهارت‌های هوش اجتماعی است. این مهارت به مورد اعتماد بودن و اخلاق‌مداری در رابطه با دیگران و توانایی ایجاد اعتماد در آنها مربوط می‌شود.

در تمامی کسب‌وکارها یکی از مهم‌ترین رکن‌های شادی در سازمان و همچنین جلب رضایت و بازگشت مشتری اعتمادسازی است. اعتماد و اعتماد سازی یکی از موارد مهم سلامت در سازمان‌ها است. بدون اعتماد هیچ‌کسب‌وکاری پایدار نمی‌ماند.

اعتمادسازی نه فقط به رابطه میان کارکنان فروش و مراجعان، بلکه به روابط درون سازمانی نیز مربوط می‌شود. مسوولیت ایجاد اعتماد در فضای درون سازمان بر عهده مدیران آن است. بخشی از اعتماد سازی به رابطه مدیر با کارمند مربوط می‌شود. امروزه به‌دلیل گسترش و پیچیده‌تر شدن سازمان‌ها و تغییر نیاز مشتری، اعتماد میان کارکنان و مدیران سازمان‌ها کمرنگ‌تر شده است.

اعتمادسازی کلید مهمی برای سازمان جهت دستیابی به اهدافش است. علاوه‌بر اهمیت آن در فروش محصولات سازمان، اهمیت زیادی در مهارت رهبری سازمان دارد. این مهارت در رهبری چنان تاثیر دارد که موجب می‌شود سازمان عملکردی بر اساس پتانسیل واقعی خود داشته باشد. اعتماد و اعتمادسازی یکی از موارد مهم سلامت و شادی در سازمان‌ها است.

اعتماد سازی یعنی اینکه کارکنان شما درک کنند که در سازمان هدف و منافع مشترکی میان اعضا وجود دارد و همه آنها در رسیدن به آن هدف و مزایای آن شریک هستند. افراد در صورتی که باور کنند در سازمان اهداف و منافع مشترکی وجود دارد و همه برای رسیدن به آن هدف و منافع مشترک در تلاش هستند، تلاش و تعهد خود به سازمان را بیشتر می‌کنند.

رادیـو نمـــانا در اینستاگرام: @namanaradio | رادیــو نمـــانا در تلگـــرام: @namanaradio

وب سایت رسمی رادیو نمانا : www.Namana.Info

همه پادکست ها یکجا

Tehran podcast logo

دسترسی نامحدود و رایگان به دنیای پادکست ها