tpod
  • خانه
  • پادکست ها
  • دسته بندی
  • ثبت پادکست
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • دانلود اپلیکیشن
  • خانه
  • پادکست ها
  • دسته بندی
  • ثبت پادکست
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • دانلود اپلیکیشن

پنجره خلاقیت
پنجره خلاقیت

پنجره خلاقیت، رسانه کارآفرینان و مدیران

مجله پنجره خلاقیت یکی از نشریات معتبر و شناخته‌شده در حوزه آموزش مهارت‌های فردی، موفقیت، کسب‌وکار و کارآفرینی در ایران است. این مجله با تمرکز بر ارائه محتوای الهام‌بخش و کاربردی، به افراد کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای پیشرفت در زندگی

. شخصی و حرفه‌ای خود را کسب کنند.

این کانال بخشی از مقالات مجله «پنجره خلاقیت» را به صورت پادکست‌ منتشر می‌کند.

۳۱ – اصالت و خلاقیت بیش از حد ارزش‌گذاری شده‌اند (گفتگو با ست‌گادین)
byخلاقیت مدیا

برخی معتقدند باید کسب‌و‌کاری با ساختار کاملا جدید و بی‌سابقه خلق کنند، اما این درست نیست. شما باید از مدل‌های موفق الگوبرداری کنید. می‌دانم افرادی که ویدئویی با ۴۰ میلیون بازدید ساخته‌اند، فقط ۲۰۰ دلار فروش داشته‌اند. اگر هر بار برای کسب ۲۰۰ دلار به ۴۰ میلیون بازدید نیاز داشته باشید، در مشکل بزرگی گرفتارید. وبلاگ من یک میلیون خواننده دارد، اما من از تیک‌تاک، فیس‌بوک یا اینستاگرام استفاده نمی‌کنم. دیگران در این پلتفرم‌ها درباره من صحبت می‌کنند. چگونه می‌توان چنین چیزی را رقم زد؟ من حتی نیازی به بازی با الگوریتم‌ها ندارم و در مکان‌هایی که برای من به‌عنوان یک فرد، منطقی نیست، حضور پیدا نمی‌کنم. از تولید محصولات متوسط و بی‌کیفیت دست بکشید. برخی یک پیتزافروشی کوچک باز می‌کنند و صف بلندی جلوی آن شکل می‌گیرد. این صف به خاطر مهارت آنها در استفاده از تیک‌تاک نیست، بلکه به این دلیل است که پیتزایی تهیه کرده‌اند که ارزش اشتراک‌گذاری در تیک‌تاک را داشته باشد.

پیش از شروع، باید چیزی را با شما به اشتراک بگذارم. وقتی این گفت‌وگو را با ست گادین هماهنگ کردیم، به کتابخانه محلی‌ام رفتم، قفسه‌ای را که تمام کتاب‌های ست در آن بود، پیدا کردم و همه آنها را امانت گرفتم. در هفته منتهی به این گفت‌وگو، کتاب‌هایش را مطالعه کردم و صادقانه بگویم، دقیقا نمی‌دانستم این اپیزود را به چه سمتی هدایت کنم. اما یک شب، هنگام خواندن یکی از کتاب‌های ست، به بخشی رسیدم که پنج گام بازاریابی او را توضیح داده بود. در همان لحظه فهمیدم که موضوع مورد نظرم را پیدا کرده‌ام. در این اپیزود، ما عمیقا به این پنج گام بازاریابی می‌پردازیم که ست از آنها برای ساخت برندهای چند میلیون دلاری، فروش میلیون‌ها کتاب و انتشار ایده‌هایش بدون اصرار بیش‌از‌حد یا رویکرد فروش تهاجمی استفاده کرده است. امیدوارم یکی از شنوندگان این گفت‌وگو، از آنچه امروز به اشتراک می‌گذاریم، استفاده کند و کسب‌وکار رؤیایی خود را بسازد. دیگر چیزی نمی‌گویم، بیایید به سراغ گفت‌وگو برویم.

31 – اصالت و خلاقیت بیش از حد ارزش‌گذاری شده‌اند (گفتگو با ست‌گادین)
Episode play icon
31 – اصالت و خلاقیت بیش از حد ارزش‌گذاری شده‌اند (گفتگو با ست‌گادین)
۳۱ – اصالت و خلاقیت بیش از حد ارزش‌گذاری شده‌اند (گفتگو با ست‌گادین)
۴ مهر , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
30 – چهارچوب جدید برای وایرال شدن
۳۰ – چهارچوب جدید برای وایرال شدن
۴ مهر , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
29 – هفت استراتژی بازاریابی مؤثر برای سال ۲۰۲۵
۲۹ – هفت استراتژی بازاریابی مؤثر برای سال ۲۰۲۵
۳۱ شهریور , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
27 – رقابت برای بازنده‌هاست
۲۷ – رقابت برای بازنده‌هاست
۲۸ شهریور , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
28 – 6 مرحله برای راه‌اندازی یک برند از طریق روابط عمومی
۲۸ – ۶ مرحله برای راه‌اندازی یک برند از طریق روابط عمومی
۲۸ شهریور , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
26 – رازهایی درباره استراتژی برند که باید بدانید
۲۶ – رازهایی درباره استراتژی برند که باید بدانید
۲۴ شهریور , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
25 – راه‌اندازی یک شرکت جدید نیاز به دو استراتژی دارد
۲۵ – راه‌اندازی یک شرکت جدید نیاز به دو استراتژی دارد
۲۰ خرداد , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
24 – کلاس پیشرفته تسلا – شکوفاسازی روابط عمومی برندتان
۲۴ – کلاس پیشرفته تسلا – شکوفاسازی روابط عمومی برندتان
۱۳ خرداد , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
23 – یک روش عجیب برای نوآوری
۲۳ – یک روش عجیب برای نوآوری
۱۳ خرداد , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
21 – گفتگویی درباره جذب استعداد برای استارتاپ‌ها
۲۱ – گفتگویی درباره جذب استعداد برای استارتاپ‌ها
۵ خرداد , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
22 – پنج نمونه از تفکر طراحی در کسب‌و کار
۲۲ – پنج نمونه از تفکر طراحی در کسب‌و کار
۵ خرداد , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
20 – راهنمای نهایی شنیدن پاسخ منفی در کارآفرینی
۲۰ – راهنمای نهایی شنیدن پاسخ منفی در کارآفرینی
۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
19 – پنج استراتژی مقابله با میزان بالای ترک خدمت کارکنان
۱۹ – پنج استراتژی مقابله با میزان بالای ترک خدمت کارکنان
۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
18 – چطور از طریق همکاری با  سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها  برندتان را تقویت کنید
۱۸ – چطور از طریق همکاری با سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها برندتان را تقویت کنید
۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
17 – همه چیزهایی که درباره  شرکت مقیاس‌پذیر بدانید
۱۷ – همه چیزهایی که درباره شرکت مقیاس‌پذیر بدانید
۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
16 – خلاصه مدیریتی کتاب: «ساختن داستان برند»
۱۶ – خلاصه مدیریتی کتاب: «ساختن داستان برند»
۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
15 – ۴ راهبرد فروش تضمین‌شده برای بهبود نتیجه جستجوی شغلی شما
۱۵ – ۴ راهبرد فروش تضمین‌شده برای بهبود نتیجه جستجوی شغلی شما
۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
14 – چطور یک هویت برند قوی برای استارت‌آپ نوپای‌تان بسازید؟
۱۴ – چطور یک هویت برند قوی برای استارت‌آپ نوپای‌تان بسازید؟
۹ اردیبهشت , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
13 – بازاریابی نسل هزاره در مقایسه با بازاریابی نسل زد
۱۳ – بازاریابی نسل هزاره در مقایسه با بازاریابی نسل زد
۶ اردیبهشت , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
12 – در قلب مایکروسافت – ایجاد تعادل بین خلاقیت و نظم
۱۲ – در قلب مایکروسافت – ایجاد تعادل بین خلاقیت و نظم
۴ اردیبهشت , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
11 – اهمیت خلاقیت در کسب‌وکار – هفت روش موثر برای ترغیب به نوآوری
۱۱ – اهمیت خلاقیت در کسب‌وکار – هفت روش موثر برای ترغیب به نوآوری
۱ اردیبهشت , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
10 – خلاصه کتاب عضو ایده‌آل تیم – نحوه شناسایی و پرورش سه ویژگی شخصیتی مهم
۱۰ – خلاصه کتاب عضو ایده‌آل تیم – نحوه شناسایی و پرورش سه ویژگی شخصیتی مهم
۱ اردیبهشت , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
09 – چطور استراتژی برندی طراحی کنیم که به رشد و موفقیت منجر شود؟
۰۹ – چطور استراتژی برندی طراحی کنیم که به رشد و موفقیت منجر شود؟
۲۷ فروردین , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
08 – نحوه ایجاد راهبرد فروش خدشه‌ناپذیری که در هر اقتصادی دوام می‌آورد
۰۸ – نحوه ایجاد راهبرد فروش خدشه‌ناپذیری که در هر اقتصادی دوام می‌آورد
۲۴ فروردین , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
07 – روایت‌های برند شخصی  – از خودارزیابی تا محتوای راهبردی
۰۷ – روایت‌های برند شخصی – از خودارزیابی تا محتوای راهبردی
۲۳ فروردین , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
06 – فرجام آی‌پاد  پنج درس برای برندها داشت
۰۶ – فرجام آی‌پاد پنج درس برای برندها داشت
۲۳ فروردین , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
05 – Pهای خودتان را فراموش کنید،  به چهار M بازاریابی فکر کنید
۰۵ – Pهای خودتان را فراموش کنید، به چهار M بازاریابی فکر کنید
۲۲ فروردین , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
04 – ۵ سبک رهبری در مدیریت که باید آن‌ها را بشناسید
۰۴ – ۵ سبک رهبری در مدیریت که باید آن‌ها را بشناسید
۲۲ فروردین , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
03 – ۱۰ مرحله ساده برای ایجاد یک تیم استثنایی و کارآمد
۰۳ – ۱۰ مرحله ساده برای ایجاد یک تیم استثنایی و کارآمد
۱۹ فروردین , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
02 – برنامه ریزی راهبردی کسب و کارتان برای سال جدید
۰۲ – برنامه ریزی راهبردی کسب و کارتان برای سال جدید
۱۸ فروردین , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Episode play icon
01 – خلاصه کتاب: این است استراتژی – تدوین برنامه‌های بهتر
۰۱ – خلاصه کتاب: این است استراتژی – تدوین برنامه‌های بهتر
۱۷ فروردین , ۱۴۰۴
خلاقیت مدیا
Search Results placeholder

پادکست های مشابه

۷ مهر , ۱۴۰۴

اینسرت


مشاهده
۷ مهر , ۱۴۰۴

میزانسن


مشاهده
۷ مهر , ۱۴۰۴

دوره


مشاهده
۷ مهر , ۱۴۰۴

مدیران


مشاهده
۷ مهر , ۱۴۰۴

ارغوان


مشاهده
۷ مهر , ۱۴۰۴

جستار


مشاهده

1 Comment

  1. مریم مظاهری گفت:
    ۷ شهریور , ۱۴۰۴ در ۰۹:۴۱

    صدای گوینده و لحنش آزاردهنده بود ۱۰ دقیقه تونستم گوش کنم کاش عادی صحبت میکرد.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن از گوگل
دانلود اپلیکیشن از مایکت
دانلود نسخه iOS از سیبچه
دانلود نسخه iOS به زودی

اسپانسری و پشتیبانی توسط هاست Nvme میزبان فا

دانلود اپلیکیشن

پادکست ها

تماس با ما

جستجو