کاربرد نظریات یونگ در کسب و کار

چشماتونو ببندین و به برند هایی که خیلی دوسشون دارید فکر کنین.
اسم هر کدو م از این برندها چه کلمه یا حسی رو برای شما تداعی میکنه؟
هر برند با اصالت و کار درستی که می‌شناسید، یه شخصیت داستانیه. این شخصیت می‌تونه قهرمان افسانه‌ای، مرشد دانا، یا حتی یه جادوگر اسرارآمیز باشه. این شخصیت‌ها، که در دنیای روانشناسی یونگ به نام آرکتایپ‌ها شناخته میشن، نقش‌ کلیدی در داستانی که اون برند برای شما تعریف میکنه ایفا میکنن. آرکتایپ برندینگ یعنی استفاده از این شخصیت‌های کلاسیک برای شکل دادن به هویت و پیام برند.
مبحث جذابیه نه؟
تو این اپیزود همراه با محمد کهربی درباره این موضوع یه گپ طولانی داشتیم و نمونه های موفق و شکست خورده زیادی رو بررسی کردیم.


امیدواریم از شنیدن این اپیزود لذت ببرید ‌و یادتون نره که حتما نظراتتون رو با ما درمیون بذارید.🙏

گفت و گوی رسول ماجانی و محمد کهربی

کارگردانی صدا : رسول خوشنویس زاده

ضبط : نادر علیمردانی ، استودیو سهند

پوستر: شیما شفیعی

✅راستی!
ما رو تو شبکه‌های اجتماعی زیر هم می‌تونید پیدا کنید :

🌐 وبسایت یونگ‌نگار

🟠صفحه اینستاگرام ما

🔴کانال یوتیوب ما

🟡کانال تلگرام ما