اینجا پادکست ایده پزیه
جایی که با هم یاد میگیریم ایده فقط یک ماده اولیه است که باید خوب مزه دار بشه، ترکیب بشه، پاک بشه و توی دمای مناسب پخته بشه. ما اینجا ایده ها را با چاشنی مدیریت، اقتصاد و حقوق میپزیم.
ما توی این پادکست بعد از تعریف کلی مفاهیم حوزه کسب و کار در هر قسمت ایده های خدماتی، تولیدی و بازرگانی را از جنبه های مختلف بررسی میکنیم و سعی میکنیم امکانپذیری ایده ها را با توجه به نیازسنجی بازار و ریسک های مخفی و عیان تحلیل کنیم.
گوش دادن به ما میتونه کمک کنه تا مسیرهایی که نباید را نروید و مسیرهایی که برای شماست را با حمایت و آنالیز دقیقتر توشون قدم بردارید.
امیدواریم ایده پزی را به عنوان یک خوراکی خوش مزه برای گوشهاتون مصرف کنید و با دنبال کردن و معرفی ما حال خوب خیلیها را با هم بهتر کنیم.
هرچی پیچیدگی بیشتر باشه ابزارها متعددترند و بیشتر توسعه پیدا میکنن.
کسبوکار یه موجود زنده و پیچیدهست، و شاهد بر پیچیدگیش اینه که یکی از اضلاع مهمش موجود پیچیدهای به نام انسانه.
ژئومارکتینگ، یکی از ابزارهای جذاب و کاربردی و بسیار مهم برای به کارگیری در راهاندازی و توسعه کسبوکار هاست.
در این اپیزود ضمن آشنایی با زیرساختها، مفاهیم و کاربردهای این ابزار یاد میگیریم که چطور باید از این ابزار در کسبوکارهامون استفاده کنیم.
جناب آقای دکتر محمدمهدی رضوانی دبیر کمیته ژئومارکتینگ انجمن کسبوکار و از برجستهترین اساتید این حوزه در این اپیزود افتخار دادن و مهمان ایده پزی هستن و مارو با دنیای جذاب و کاربردی ژئومارکتینگ آشنا میکنن.
نوشِ گوشهاتون
سرآشپزها
حمید نجفی
محمدامین نجفی
کمال علیحسینی
امور رسانهای: ارشیا صالحیان
تدوین صوتی: زینب پناهی
طراح پوستر: بهناز رحیم زاده
با تشکر از استودیو فرنو
حمایت مالی (حامی باش/کیف پول دیجیتال)
https://hamibash.com/ideacookers
:راههای ارتباطی
ایمیل : info@ideacookers.com
ideacookers@gmail.com
سایت : https://ideacookers.com/
اینستاگرام : https://www.instagram.com/ideacookers/
تلگرام : https://t.me/ideacookers