گفتگو با اهل فن
فنکست پادکستی است که در آن با بازیسازان ایرانی از سراسر دنیا گفتگو میکنیم
در این قسمت از پادکست، با محمد زهتابی، مدیر موفق استودیو پاییزان، درباره چالشها و فرصتهای مدیریت تولید بازی در ایران گفتگو میکنیم. محمد از تجربیات خود در نشر بازیهای ایرانی، تعامل با جامعه بازیکنان و نحوه ساخت و حفظ یک تیم موفق صحبت میکند. همچنین به موضوعات کلیدی صنعت بازی در ایران، از جمله رشد کامیونیتی، تغییرات بازار و چشمانداز آینده، میپردازیم. اگر به پشت صحنه دنیای بازیسازی علاقه دارید، این قسمت را از دست ندهید!
موضوعات:
۰۰:۰۰ شروع گفتگو
۰۲:۲۶ تغییرات چهارچوب ذهنی
۰۷:۵۵ نسل جدید
۱۳:۴۲ تاثیر تکنولوژی روی تجربه
۱۹:۴۹ تمیز کردن صحیح و غلط در رویاوریی با نسل جدید
۲۶:۴۶ پذیرش و رضایت
۳۲:۴۳ متقاعد کردن نسل جدید در زسختیهای کوتاه مدت
۳۶:۲۰ آیا رهبری تیم سختتر شده است؟
۴۰:۱۵ تاثیر تجربیات دیزاین و غیره گذشته روی مدیریت تیم
۴۳:۰۰ تاثیر رشته مدیریت روی عملکرد امروز
۴۵:۴۹ شجاعت تصمیم گیری در مدیریت
۵۱:۲۸ کتاب up down up
۵۷:۲۵ کنترل کیفیت خروجی با توجه به هزینههای زمانی و مالی
۰۱:۰۱:۴۸ تردمیل محتوا
۰۱:۰۳:۵۷ چالشهای تولید بازی خوب
۰۱:۰۸:۲۵ انتخاب مسئله درست
۰۱:۱۳:۳۲ تجربه کیفیت تولید در پسرخوانده
۰۱:۱۸:۴۹ چالشها با توجه به انتخاب صحیح مسئله
۰۱:۳۰:۰۰ چی نسبت به گذشته تغییر نکرده است
۰۱:۳۱:۵۲ چطور انگیزه از بین نرفته است
۰۱:۳۵:۴۸ شناخت تیم از محمد
۰۱:۴۲:۴۳ هرم سنی در شرکت
۰۱:۴۴:۴۰ کار نشر در پاییزان
۰۱:۵۴:۲۷ راه حل برای تیم های نوپا
۰۲:۰۵:۲۵ فراهم سازی بستر برای تازه واردان
۰۲:۱۷:۵۰ تاثیر صنف و کامیونیتی
۰۲:۳۱:۲۴ بازی سازان چه کمکی به صنف میکنند
۰۲:۳۷:۳۰ راه عضویت در کمیسیون بازی در نظام صنفی
۰۲:۴۰:۲۶ اتفاقات و تاثیرات هوش مصنوعی در بازی سازی
۰۲:۵۴:۳۶ چه هوش مصنوعی در آینده میتونه به بازی سازی کمک کند
۰۲:۵۹:۳۵ ساخت بازیی که هوش مصنوعی نقش اساسی داشته باشد
۰۳:۰۶:۱۰ مدل استراتیژی در سازمان
۰۳:۰۸:۲۶ بستری برای آموزش هوش مصنوعی شخصی
۰۳:۱۱:۰۰ شکست سوشال مدیا در مقابل بازی
۰۳:۱۵:۴۲ دغدغه این روزا
۰۳:۲۰:۱۷ پول، تشویق و خرد
۰۳:۲۲:۰۵ گسترش علاقه
۰۳:۲۶:۵۱ سخن پایانی
گفتگو با اهل فن
فنکست پادکستی است که در آن با بازیسازان ایرانی از سراسر دنیا گفتگو میکنیم
در این قسمت از پادکست، با محمد زهتابی، مدیر موفق استودیو پاییزان، درباره چالشها و فرصتهای مدیریت تولید بازی در ایران گفتگو میکنیم. محمد از تجربیات خود در نشر بازیهای ایرانی، تعامل با جامعه بازیکنان و نحوه ساخت و حفظ یک تیم موفق صحبت میکند. همچنین به موضوعات کلیدی صنعت بازی در ایران، از جمله رشد کامیونیتی، تغییرات بازار و چشمانداز آینده، میپردازیم. اگر به پشت صحنه دنیای بازیسازی علاقه دارید، این قسمت را از دست ندهید!
موضوعات:
۰۰:۰۰ شروع گفتگو
۰۲:۲۶ تغییرات چهارچوب ذهنی
۰۷:۵۵ نسل جدید
۱۳:۴۲ تاثیر تکنولوژی روی تجربه
۱۹:۴۹ تمیز کردن صحیح و غلط در رویاوریی با نسل جدید
۲۶:۴۶ پذیرش و رضایت
۳۲:۴۳ متقاعد کردن نسل جدید در زسختیهای کوتاه مدت
۳۶:۲۰ آیا رهبری تیم سختتر شده است؟
۴۰:۱۵ تاثیر تجربیات دیزاین و غیره گذشته روی مدیریت تیم
۴۳:۰۰ تاثیر رشته مدیریت روی عملکرد امروز
۴۵:۴۹ شجاعت تصمیم گیری در مدیریت
۵۱:۲۸ کتاب up down up
۵۷:۲۵ کنترل کیفیت خروجی با توجه به هزینههای زمانی و مالی
۰۱:۰۱:۴۸ تردمیل محتوا
۰۱:۰۳:۵۷ چالشهای تولید بازی خوب
۰۱:۰۸:۲۵ انتخاب مسئله درست
۰۱:۱۳:۳۲ تجربه کیفیت تولید در پسرخوانده
۰۱:۱۸:۴۹ چالشها با توجه به انتخاب صحیح مسئله
۰۱:۳۰:۰۰ چی نسبت به گذشته تغییر نکرده است
۰۱:۳۱:۵۲ چطور انگیزه از بین نرفته است
۰۱:۳۵:۴۸ شناخت تیم از محمد
۰۱:۴۲:۴۳ هرم سنی در شرکت
۰۱:۴۴:۴۰ کار نشر در پاییزان
۰۱:۵۴:۲۷ راه حل برای تیم های نوپا
۰۲:۰۵:۲۵ فراهم سازی بستر برای تازه واردان
۰۲:۱۷:۵۰ تاثیر صنف و کامیونیتی
۰۲:۳۱:۲۴ بازی سازان چه کمکی به صنف میکنند
۰۲:۳۷:۳۰ راه عضویت در کمیسیون بازی در نظام صنفی
۰۲:۴۰:۲۶ اتفاقات و تاثیرات هوش مصنوعی در بازی سازی
۰۲:۵۴:۳۶ چه هوش مصنوعی در آینده میتونه به بازی سازی کمک کند
۰۲:۵۹:۳۵ ساخت بازیی که هوش مصنوعی نقش اساسی داشته باشد
۰۳:۰۶:۱۰ مدل استراتیژی در سازمان
۰۳:۰۸:۲۶ بستری برای آموزش هوش مصنوعی شخصی
۰۳:۱۱:۰۰ شکست سوشال مدیا در مقابل بازی
۰۳:۱۵:۴۲ دغدغه این روزا
۰۳:۲۰:۱۷ پول، تشویق و خرد
۰۳:۲۲:۰۵ گسترش علاقه
۰۳:۲۶:۵۱ سخن پایانی