فصل دوم – کلید واژه های فروش – مشتری ، فاز بعد از خرید
byradioforoush
رادیو فروش – فصل دوم : کلیدواژههای فروش
پژمان بزازی – علی یغمایی
در فصل دوم رادیو فروش که به کلیدواژههای فروش اختصاص داره، تا اینجا درباره تعریف مشتری و فازهای مختلف سفر خرید صحبت کردیم. حالا در اپیزود چهارم به فاز سوم یعنی بعد از خرید میرسیم؛ جایی که تازه داستان اصلی رابطه با مشتری شروع میشه.
خیلیها فکر میکنن وقتی فروش انجام شد، کار تمومه، اما واقعیت اینه که مرحله بعد از خرید سرنوشتسازترین بخش برای حفظ و توسعه مشتریانه. اینجا با انواع مشتری روبهرو میشیم؛ از مشتریان جدیدی که تازه وارد سفر شدن گرفته تا مشتریان فعال، مشتریان گمشده یا حتی ناراضی، و همینطور مشتریانی که در معرض خطر قرار دارن یا از طریق معرفی دیگران به شما رسیدهان.
در این اپیزود میخوایم ببینیم هر کدوم از این گروهها چه ویژگیهایی دارن، چه فرصتهایی برای ما ایجاد میکنن و چطور باید با اونها رفتار کنیم تا هم مشتریان فعلی رو نگه داریم و هم راه رو برای مشتریان آینده هموارتر کنیم.