سلام! 🙌
اینجا آمونیاکه؛ پادکستی که میخواد یه تکون به ذهنمون بده. همونطور که آمونیاک رو جلوی بینی آدم بیهوش میگیرن تا بیدار بشه، ما هم میخوایم با گفتوگوهای عمیق و بینرشتهای، یه جور بیداری و هشیاری ایجاد کنیم.
تو آمونیاک، از دنیای مارکتینگ و برندینگ شروع میکنیم و پلی میزنیم به علوم انسانی؛ مثل روانشناسی، جامعهشناسی، فلسفه، ادبیات، تاریخ و حتی فرهنگ و هنر.
اینجا خبری از حرفای زرد و کلیشهای و حتی آموزش نیست بلکه قراره مهمونای متخصص داخلی و خارجی بیان و با هم درباره چیزایی صحبت کنیم که ذهن همهمونو درگیر کرده.
🎧 پس اگه دنبال یه پادکست متفاوتی که بتونه دیدگاهت رو عمیقتر کنه، خوش اومدی به آمونیاک.
در اپیزود اول آمونیاک، قراره درباره موضوعی صحبت کنیم که تقریباً همهمون درگیرش هستیم، حتی اگر اسمش رو درست نشنیده باشیم: پرسونال برندینگ یا برند شخصی.
امروز دیگه فقط شرکتها و برندهای بزرگ نیستن که هویت میسازن، ما هم باید برند بسازیم. توی لینکدین، اینستاگرام، حتی توی جمعهای دوستانه ولی یه پرسش مهم اینجاست: وقتی همه ما داریم برند شخصی میسازیم، خود واقعیمون کجای این قصه قرار میگیره؟
در این اپیزود، پاسخ این سوالو با رویکرد بین رشتهای، از منظر مارکتینگ، روانشناسی و کوچینگ بررسی میکنیم.
شرکت هماتلکام، حامی اپیزود اول آمونیاک
پادکست آمونیاک، برای هشیاری و آگاهی
در یوتیوب و اینستاگرام، آمونیاک رو با آیدی Ammoniac.podcast دنبال کنید.
میزبان: هیوا میرزایی
میکس و مسترینگ: مسعود طیبی
تهیهشده در گوشهی پادکست
Hosted by Simplecast, an AdsWizz company. See pcm.adswizz.com for information about our collection and use of personal data for advertising.