توی دریچه قراره که از تجربیات مدیران موفق ایرانی در سازمانهای بزرگ دنیا بشنویم، تجربههایی که جایی مکتوب نشدن و شنیدنشون میتونه به شما کمک میکنه که بتونین به عنوان یک مدیر بهتر عمل کنین. ما در این سلسله گفتوگوها در مورد دغدغهها و چالشهای مختلفی که در مدیریت یک سازمان ممکنه برای هر مدیری اتفاق بیفته صحبت میکنیم.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
بحرانهای کوچک و بزرگ بخش جدایی ناپذیر مسیر هر تیمی هستند. اما چیزی که ادامه مسیر رو در سازمانها به سمت افول یا رشد و موفقیت سوق میده، یادگیری از شکستهاست. توی این پروسه چیزی که مهمه بدونیم اینه که دنبال مقصر گشتن نه تنها کمکی بهمون نمیکنه بلکه ما رو از راهحل دور هم میکنه.
توی این قسمت با ایمان رحمتیزاده که سالهاست به عنوان مدیر فنی در گوگل مشغول به فعالیته، در مورد فرآیند post-mortem و پروسهای که برای یادگیری درست از اشتباهات باید طی کنیم، صحبت کردیم.
توی این گفتوگو به سوالات زیر پاسخ دادیم:
۱.در لحظه روبرو شدن با یک بحران چگونه باید رفتار کنیم؟
۲.پس از رخ دادن اشتباهات فاحش چه پروسهای رو لازمه که طی کنیم تا بتونیم بهترین بهرهبرداری رو از اون اشتباهات داشته باشیم؟
۳.مرز بین عدم مقصریابی با مسیولیتپذیری کجاست؟ تا کجا میتونیم و باید از اشتباهات بگذریم و در چه نقاطی لازمه که متفاوت رفتار کنیم؟
۴.این مدل از رفتار در زندگی شخصیمون چجوری میتونه نمود داشته باشه؟
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
اسپانسری و پشتیبانی توسط هاست Nvme میزبان فا