در كارآمند ما قصد داريم كه به روابط و ارتباطات آدمها در قالب يك شركت و سازمان به پردازيم. هر موضوعي كه به نحوی با تعاملات و دغدغه هايی كارآفرينان، كارمندان مرتبط می شود را اينجا مطرح خواهيم كرد و از مسئوليتهای يك فرد اعم از اينكه كارآفرين باشد يا مدير يك شركت يا كارمند آن شركت صحبت خواهيم كرد.
اگر تو محيط كارت گرفتاريهايی داری، اگر با مديرت به مشكل خوردی ، اگه نمی دونی با كارمندات چطور تيم سازی كنی و ارتباط موثر داشته باشی با من همراه شو
اگر شما هم مثل من و بیشتر مردم دنیا، یك كمال گرا هستید میشه رفتارهامون را در 5 زیرمجموعه دسته بندی كرد:
1- انتظارات غیر واقعی
2- نشخوار ذهنی
3- نیاز به تایید شدن
4- نگرانی از انجام اشتباه
5- تردید در انجام كارها
در این اپیزود این موارد را به تفصیل بررسی و راهكارهایی را برای گذر از هر كدام معرفی می كنیم
کتاب چگونه کمال گرا نباشیم نوشته استفان گایز و ترجمه خانم نرگس محمدی از انتشارات شمشاد
چگونه کمال گرا نباشیم؟ – انتشارات شمشاد (shemshadpub.ir)
اسپانسر : برند لوازم خانگی میکس پلاس
اسپانسری و پشتیبانی توسط هاست Nvme میزبان فا