tpod

پادکست معرفی کتاب قرابت معنایی انتشارات الگو – رادیو ترنج

قرابت معنایی انتشارات الگو

رادیو ترنج مارکت به شما کمک می کنه با شناخت کامل کتاب ها رو انتخاب کنید. در این پادکست به معرفی کتاب قرابت معنایی جامع انتشارات الگو تالیف استاد علیرضا عبدالمحمدی پرداختیم.

این کتاب در یک جلد با حدود 1500 تست تالیف شده است. کتاب با آموزش مفاهیم رایج در قرابت معنایی مانند عشق و عرفان و مرگ آغاز شده است. سپس به آموزش مفاهیم درس به درس با بررسی ابیات معادل پرداخته شده است. همچنین مفاهیم مروبط به احادیث عربی موجود در کتاب درسی به صورت کامل تدریس شده است.

بخش بسیار ارزشمند کتاب، بخش نون شب هست که تست های ضروری برای حل هر شب شما در نظر گرفته شده است. در پایان نیز تست های درس به درس و پاسخنامه تشریحی. بدون شک این کتاب یکی از بهترین کتاب ها با موضوع قرابت معنایی برای کنکور سراسری است.

برای مطالعه در خصوص بهترین روش مطالعه فارسی برای کنکور می توانید به بخش مقالات آموزشی سایت ترنج مارکت مراجعه نمایید. (مراجعه به لینک)

رسالت ترنج مارکت صرفا فروش کتاب نیست. بلکه ایجاد آگاهی کافی و معرفی دقیق کتاب های کمک درسی به مخاطبان خود است. تا بتوانید با انتخاب بهترین کتاب مورد نیاز خود، بالاترین بهره وری در یادگیری را برای مخاطبان خود ایجاد نماید.

این پادکست رو تا انتها گوش بدید تا با شناخت کامل بتونید بهترین و مفیدترین کتاب مورد نیازتون رو خریداری کنید. ضمنا در صورت تمایل برای خرید این کتاب با حداقل 20% تخفیف می توانید به صفحه فروش کتاب قرابت معنایی انتشارات الگو مراجعه نمایید. با تشکر از تیم عالی تهران پادکست

و با آرزوی موفقیت شما مخاطبان عزیز در امتحانات نهایی و کنکور سراسری