tpod

پادکست معرفی کتاب ریاضی جامع تجربی خیلی سبز- رادیو ترنج

کتاب ریاضی جامع تجربی خیلی سبز - ترنج مارکت

رادیو ترنج مارکت به شما کمک می کنه با شناخت کامل کتاب ها رو انتخاب کنید. در این پادکست به معرفی کتاب ریاضی جامع تجربی خیلی سبز تالیف سروش موئینی- رسول محسنی منش- کوروش اسلامی پرداختیم.

این کتاب در دو جلد و بیش از 3400 تست می باشد. جلد اول بانک تست به همراه درسنامه و جلد دوم پاسخنامه تشریحی است. در این کتاب تست های کنکور بررسی شده است. در انتها نیز تست های علامتدار یعنی سطح بالاتر و سخت تر برای شما قرار داده شده است. درسنامه های روان و کامل و توضیحات ساده و گام به گام نکته ای هست که میشه بهش اشاره کرد. چون توضیحات ساده و قابل فهم برای بچه هاست.

یک نکته جالب کتاب این هست که روز موضوعات به صورت مجزا و کامل بررسی شده است. یعنی مباحثی مثل قدرمطلق و جزء صحیح در این کتاب به صورت یک فصل مجزا کامل بررسی شده است. در حالیکه در سایر انتشارات ها به این مباحث در دل مباحثی چون معادلات اشاره شده است.

ویژگی مهم دیگه کتاب کادرهای جمع بندی و خلاصه نکات در انتهای جلد اول کتاب است. مفاهیمی مثل روابط مثلثاتی و تیپ های مشتق گیری و راهنمایی برای تقسیم و … به صورت ساده سازی شده در انتهای کتاب آمده است. در جلد دوم برای هر سوال توضیحات کامل قرار داده شده است. کنار هر سوال هم با علامت های یادآوری جلوی فراموشیش رو بگیره و ذهنش رو برای ریاضی آماده کنه. توصیه میکنم حتما این پادکست رو کامل گوش کنید تا این نکات رو بهتر متوجه بشید.

برای مطالعه در خصوص روش مطالعه درس ریاضی رتبه های برتر می توانید به بخش مقالات آموزشی سایت ترنج مارکت مراجعه نمایید. (مراجعه به لینک)

رسالت ترنج مارکت صرفا فروش کتاب نیست. بلکه ایجاد آگاهی کافی و معرفی دقیق کتاب های کمک درسی به مخاطبان خود است. تا بتوانید با انتخاب بهترین کتاب مورد نیاز خود، بالاترین بهره وری در یادگیری را برای مخاطبان خود ایجاد نماید.

این پادکست رو تا انتها گوش بدید تا با شناخت کامل بتونید بهترین و مفیدترین کتاب مورد نیازتون رو خریداری کنید. ضمنا در صورت تمایل برای خرید این کتاب با حداقل 20% تخفیف می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. سایر پادکست ها در صفحه ما در تهران پادکست

و با آرزوی موفقیت شما مخاطبان عزیز در امتحانات نهایی و کنکور سراسری – تیم علمی ترنج مارکت