گفتگو با اهل فن
فنکست پادکستی است که در آن با بازیسازان ایرانی از سراسر دنیا گفتگو میکنیم
◾️ در این قسمت به پرسشهای ارسال شده توسط شما دوستان پاسخ داده میشود.
موضوعات:
00:00 – شروع
00:16 – چگونه از فراموشی کارهایی مانند برنامهریزی، مرور و بازبینی که تاثیر بلندمدت دارند جلوگیری کنیم؟
07:48 – به دانشجو علاقهمند به بازیسازی چه راهی را برای ورود به صنعت پیشنهاد میکنید؟
13:16 – چطور میتوانیم هم تیمی پیدا کنیم؟
18:03 – چه منابع آموزشی برای گیم دیزاین معرفی میکنید؟
21:48 – آیا میشود از ایران به صورت دورکاری با شرکت خارجی کار کرد؟
21:58 – انتشار بازی بدون ناشر چه مزایا و معایبی دارد؟
27:55 – چگونه از مسیری که در آن در حال حرکت هستیم اطمینان حاصل کنیم؟
37:17 – انگیزتون برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات چیست؟
43:30 – استانداردهای گرافیکی هر سبک بازی چیست؟
45:23 – بهترین مرجع برای پیدا کردن ناشر بازیهای بردگیم دیجیتال چیست؟
46:07 – چطور ارتباطمون را گسترش دهیم و با افراد خبره صنعت ارتباط بگیریم؟
47:51 – رود مپ کسی که میخواد شروع کند و به بازار بینالملی راه پیدا کند چیست؟
48:26 – رود مپ رهبری تیم بازیسازی چیست؟
51:59 – نحوه ایجاد چرخه اقتصادی برای تیم ایندی چیست؟
53:26 – در فنکست بیشتر از یک مهمان داشته باشید و در مورد چالشها و تعاملات صحبت کنید.
54:49 – چرا فقط پایانهای خوش بازیسازی را مطرح میکنید نه شکستها؟
01:02:00 – آیا راهی برای انتخاب ژانر و موضوع بازی وجود دارد که منجر به موفقیت شود؟ این راه در پلتفرمهای مختلف چه تفاوتی دارد؟
01:06:19 – در چه سبکی بازی بسازیم؟
برای ارسال پرسشهای خود به لینک زیر رجوع کنید:
گفتگو با اهل فن
فنکست پادکستی است که در آن با بازیسازان ایرانی از سراسر دنیا گفتگو میکنیم
◾️ در این قسمت به پرسشهای ارسال شده توسط شما دوستان پاسخ داده میشود.
موضوعات:
00:00 – شروع
00:16 – چگونه از فراموشی کارهایی مانند برنامهریزی، مرور و بازبینی که تاثیر بلندمدت دارند جلوگیری کنیم؟
07:48 – به دانشجو علاقهمند به بازیسازی چه راهی را برای ورود به صنعت پیشنهاد میکنید؟
13:16 – چطور میتوانیم هم تیمی پیدا کنیم؟
18:03 – چه منابع آموزشی برای گیم دیزاین معرفی میکنید؟
21:48 – آیا میشود از ایران به صورت دورکاری با شرکت خارجی کار کرد؟
21:58 – انتشار بازی بدون ناشر چه مزایا و معایبی دارد؟
27:55 – چگونه از مسیری که در آن در حال حرکت هستیم اطمینان حاصل کنیم؟
37:17 – انگیزتون برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات چیست؟
43:30 – استانداردهای گرافیکی هر سبک بازی چیست؟
45:23 – بهترین مرجع برای پیدا کردن ناشر بازیهای بردگیم دیجیتال چیست؟
46:07 – چطور ارتباطمون را گسترش دهیم و با افراد خبره صنعت ارتباط بگیریم؟
47:51 – رود مپ کسی که میخواد شروع کند و به بازار بینالملی راه پیدا کند چیست؟
48:26 – رود مپ رهبری تیم بازیسازی چیست؟
51:59 – نحوه ایجاد چرخه اقتصادی برای تیم ایندی چیست؟
53:26 – در فنکست بیشتر از یک مهمان داشته باشید و در مورد چالشها و تعاملات صحبت کنید.
54:49 – چرا فقط پایانهای خوش بازیسازی را مطرح میکنید نه شکستها؟
01:02:00 – آیا راهی برای انتخاب ژانر و موضوع بازی وجود دارد که منجر به موفقیت شود؟ این راه در پلتفرمهای مختلف چه تفاوتی دارد؟
01:06:19 – در چه سبکی بازی بسازیم؟
برای ارسال پرسشهای خود به لینک زیر رجوع کنید:
اسپانسری و پشتیبانی توسط هاست Nvme میزبان فا