tpod
 
  • پادکست سروش سیما اپیزود دوم

    مسئولیت اجتماعی و نقش آن در وفاداری برند
  • پادکست سروش سیما اپیزود سوم

    مزایا و استراتژی اجرای موفق برنامه های مسئولیت اجتماعی
  • پادکست سروش سیما اپیزود چهارم

    اهمیت csr در بانک ها، جایگاه و سودآوری اون در صنعت بانک داری و نقدهایی که در مورد آن از سوی کارشناسان مطرح است
  • پادکست سروش سیما اپیزود پنجم

    سنجش اثر تبلیغات و شناسایی مشکلات پیش روی آن
  • پادکست سروش سیما اپیزود ششم

    شناسایی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان در بازار
  • پادکست سروش سیما اپیزود هفتم

    اهمیت رضایت مشتری و روش های سنجش آن
  • پادکست سروش سیما اپیزود هشتم

    شناخت رفتارمصرف کننده: درگیری ذهنی وتاثیرگذاری آن بر نوع پیام تبلیغاتی
  • پادکست سروش سیما اپیزود نهم

    برندبوک ولزوم تهیه و استفاده از آن
  • پادکست سروش سیما اپیزود دهم

    یک نام تجاری برای همیشه یا چهارچوبی برای بازسازی برند های مرده
  • پادکست سروش سیما اپیزود دوازدهم

    نیچ مارکتینگ در تبلیغات
  • پادکست سروش سیما اپیزود چهاردهم

    بازاریابی احساسی چگونه برند ها احساسات ما را تحت تاثیر قرار می دهند خیلی از ما با خودمون فکر میکنیم وقتی که تصمیم به خرید کالای می گیریم از روی منطق اقدام به خرید کردیم. اما در حقیقت در بسیاری از زمان ها خرید ما بر اساس احساسات بوده.
  • پادکست سروش سیما اپیزود پانزدهم

    کمپین های بازاریابی آگاهی مخاطب رو درباره ی محصول یا خدمات از طریق رسانه های مختلف نظیر تلویزیون،رادیو،تبلیغات چاپی،پرداخت بابت هر کلیک و رسانه های اجتماعی افزایش میدن.کمپین های بازاریابی برای دسترسی به مشتریان از راه های مختلفی وارد میشن و صرفا به تبلیغات تکیه نمیکنن و ممکنه از موارد دیگه ای مثل تظاهرات و نمایش،تبلیغات توصیه ای و تکنیک های تعاملی هم استفاده کنن
  • پادکست سروش سیما اپیزود شانزدهم

    در اکثر شرکت ها وقتی صحبت از تبلیغات برای یک محصول می شود،اولین گزینه ای که بعد از تبلیغات تلویزیونی و رادیویی به ذهن خطور می کند،طراحی بیلبورد تبلیغاتی است.مطمئنا استفاده از بیلبورد ها برای معرفی محصولات و خدمات گزینه ی بسیار خوبی است،مخصوصا در ساعات اوج ترافیک خیابان ها و اتوبان ها که رانندگان جز توجه به بیلبورد ها کار دیگری از دستشان ساخته نیست.
  • پادکست سروش سیما اپیزود هفدهم

    بازار انبوه، به بازار گسترده ای از مشتریان تمایز نیافته اشاره می کنه که پیش زمینه های متنوعی داشته باشن. محصولات یا خدماتی که هر عضوی از جامعه طلب میکنه در مفاهیم بازاریابی انبوه جای داره. تقریبا برای هر کسی قابل استفاده است و از این رو به بازاریابی برای آن ها، بازاریابی انبوه گفته میشه.
  • پادکست سروش سیما اپیزود هجدهم

    در network marketing شرکت های تولیدکننده ،محصولات خودشون رو بدون واسطه و بدون تبلیغات به دست مشتری می رسونن.مشتریان بعد از خرید این محصولات می تونن برای این شرکت ها بازاریابی کنند و سود بدست بیارن.دراین نوع بازاریابی فرایند فروش توسط مشتریان انجام میشه.
  • پادکست سروش سیما اپیزود نوزدهم

    مفهوم آمیخته بازاریابی رو جِروم مک کارتی برای اولین بار در سال 1960 مطرح کرد.او آمیخته بازاریابی را متشکل از چهار جزء محصول،قیمت،مکان و توسعه می دونست.امروزه با گذشت 60 سال،این چهار p برای انعکاس حقایق مدرن دنیای کسب و کار به روز شدن
  • پادکست سروش سیما اپیزود بیستم

    اگر شما صاحب کسب و کار باشین باید همیشه این نکته رو به یاد داشته باشین که رضایت مشتری یعنی همه چیز! و برای حفظ کسب و کارتان باید تا جایی که ممکنه از این نارضایتی ها پیشگیری کنید.
  • پادکست سروش سیما اپیزود بیست و یکم

    همه ما در زندگی روزمره با کلماتی مثل وفاداری و حمایت و مفهوم اونا در روابطمون سروکار داریم.اما مگه میشه به برند وفادار بود؟اصلا وفاداری به برند ینی چی؟
  • پادکست سروش سیما اپیزود بیست و دوم

    با برندسازی شخصی ، فرصت های حرفه ایه بیشتری متناسب با مهارتتون فراهم میشه و همچنین شناخت بهتری نسبت به خودتون پیدا میکنین تا بتونین رو نقاط قوت و ضعفتون رو بیشتر بشناسین و روی نقاط ضعفتون کار کنین تا بتونید به مرور ارتباط ارزشمندی با متخصصین حوزه خود برقرار کنید.
  • پادکست سروش سیما اپیزود بیست و سوم

    شرکت‌های بسیاری از صنایع مختلف. تحقیقاتی درباره‌ی کاربرد ترکیب هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در امر بازاریابی انجام دادن. آمازون و نت‌فلیکس از اولین‌ شرکت‌‌هایی ان که در این عرصه پا به میدان گذاشتن. اونا از این فناوری‌ برای تهیه‌ی پیشنهادات شخصی و بهینه شده برای مشتریانشان استفاده می‌کنن.