tpod

پادکست معرفی کتاب تناسب مفهومی و قرابت معنایی هامون سبطی- رادیو ترنج

کتاب لغت و املا انتشارات الگو - ترنج مارکت

رادیو ترنج مارکت به شما کمک می کنه با شناخت کامل کتاب ها رو انتخاب کنید. در این پادکست به معرفی کتاب قرابت معنایی هامون سبطی از انتشارات دریافت پرداختیم.

این کتاب در یک جلد و دارای حدود 500 تست می باشد. این کتاب شامل فصل های متفاوتی نسبت به سایر کتاب های قرابت معنایی است. فصل چگونه بیت ها را بخوانیم؟ چکونه بیت ها را معنا کنیم؟ آموزش مقایسه معنای ابیات مختلف. و بررسی جملات کلیدی و کلمات پرتکرار در ابیات.

تست ها از آسان به سخت طراحی شده است. پس سطح ادبی شما گام به گام افزایش خواهد یافت. با توجه به اینکه در این کتاب خوانش ادبی شما اصلاح می‌گردد، عملا مشکلات زیربنایی شما در قرابت معنایی مرتفع خواهد شد.

برای مطالعه در خصوص روش مطالعه درس فارسی رتبه های برتر می توانید به بخش مقالات آموزشی سایت ترنج مارکت مراجعه نمایید. (مراجعه به لینک)

رسالت ترنج مارکت صرفا فروش کتاب نیست. بلکه ایجاد آگاهی کافی و معرفی دقیق کتاب های کمک درسی به مخاطبان خود است. تا بتوانید با انتخاب بهترین کتاب مورد نیاز خود، بالاترین بهره وری در یادگیری را برای مخاطبان خود ایجاد نماید.

این پادکست رو تا انتها گوش بدید تا با شناخت کامل بتونید بهترین و مفیدترین کتاب مورد نیازتون رو خریداری کنید. ضمنا در صورت تمایل برای خرید این کتاب با حداقل 20% تخفیف می توانید به سایت ترنج مارکت دات کام مراجعه نمایید. با تشکر از تیم عالی تهران پادکست

و با آرزوی موفقیت شما مخاطبان عزیز در امتحانات نهایی و کنکور سراسری – تیم علمی ترنج مارکت