tpod

حداقل یکبار باید در این هتل مشهد اقامت کنید!

در شهر مشهد، یک هتل لوکس و نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این شهر برای مسافران است. ما در این مقاله قصد داریم هتل مجلل درویشی مشهد را به شما معرفی کنیم و بگوییم که چطور می‌توانید آن را بصورت آنلاین رزرو کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.

هتل درویشی؛ مجلل‌ترین هتل مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد یکی از بهترین هتل‌های این شهر است. این هتل فاصله خیلی کمی تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد و می‌توان با حدود یک ربع پیاده‌روی، از هتل به حرم رسید. هتل درویشی که بیست و پنج طبقه دارد، در بلوار امام رضا ساخته شده و با 223 واحد اقامتی، از مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، میزبانی می‌کند. هتل درویشی حدود ده سال است که ساخته شده و یکی از ویژگی‌های جالب آن، معماری زیبا و شگفت‌انگیزش است که تجربه‌ی اقامت در آن را برای شما لذتبخش‌تر خواهد کرد. این هتل یک سوئیت پنت‌هاوس نیز دارد که چشم‌انداز آن رو به شهر، بی‌نظیر است.

شما می‌توانید هتل مجلل درویشی را از لینک زیر بصورت آنلاین رزرو نمایید:  

https://www.snapptrip.com/رزرو-هتل/مشهد/هتل-مجلل-درویشی

امکانات و موقعیت مکانی هتل درویشی

این هتل، برای مسافرانی که قصد خروج از هتل برای صرف ناهار یا شام را ندارند، پیشنهاد جذابی دارد. هتل درویشی سه رستوران مختلف دارد و این رستوران‌ها، خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را برای آنها سرو می‌کنند. در صورت اقامت در این هتل، می‌توانید از میز صبحانه آن نیز استفاده کنید. از میان امکانات تفریحی هتل درویشی می‌توان به سالن بدنسازی و بیلیارد آن نیز اشاره کرد. هتل مجلل درویشی امکانات رفاهی دیگری نیز دارد که از میان آنها می‌توان به کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، آرایشگاه مردانه و همچنین آرایشگاه زنانه اشاره کرد.

همانطور که پیش‌تر گفتیم، این هتل فاصله زیادی تا حرم مطهر امام رضا (ع) ندارد و جزو هتل‌های نزدیک به حرم می‌باشد. البته که از هتل تا بازار رضا نیست فاصله بسیار کمی وجود دارد که می‌توانید برای خرید به آنجا بروید و هر چیزی که بعنوان سوغاتی نیاز دارید را خریداری کنید. اگر قصد داشتید به سرزمین موج‌های آبی بروید، باید حدود نیم ساعت با تاکسی زمان صرف کنید تا به آنجا برسید. از این هتل تا خانه تاریخی توکلی و داروغه نیز فاصله کمی وجود دارد.

رزرو هتل در مشهد

برای رزرو آنلاین هتل در شهر مشهد، می‌توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. شما می‌توانید بعد از ورود به سایت، به بخش هتل داخلی رفته، شهر مقصد خود را مشخص کنید و بازه زمانی اقامت در هتل را نیز تعیین نمایید. اسنپ تریپ لیست هتل‌های این شهر را به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید با مقایسه آنها، هتل مورد نظرتان را رزرو نمایید و هزینه آن را بصورت اینترنتی پرداخت کنید.

رزرو آنلاین هتل در مشهد از طریق لینک زیر امکان‌پذیر است:

https://www.snapptrip.com/travel/hotels/هتل-های-مشهد/