tpod
مذاکره مستقیم با پادکستر

مراحل و روش تبلیغ در پادکست و یا اسپانسر شدن در پادکست

1. مذاکره مستقیم با پادکستر

شما برای تبلیغ در پادکست میتوانید به صورت مستقیم با پادکستر ها وارد مذاکره شوید که خب مزایا و معایبی دارد. از مزایای این روش ارتباط مستقیم با پادکستر هست و احتمالا قیمت مناسب تر هست. از معایب این روش هم میتوان به محدودیت انتخاب پادکست ، در دسترس نبودن و سخت ارتباط گرفتن با پادکستر ها ، چالش ها و مذاکرات طولانی برای انتخاب پادکست میتوان اشاره کرد.

2. مراجعه به شرکت های تبلیغاتی یا پلتفرم های پادکست

روش دیگر مراجعه به شرکت های تبلیغاتی یا پلتفرم های پادکست است.
از مزایای این روش میتوان به تنوع انتخاب پادکست از بین پادکست های موجود ، استفاده از تجربه شرکت تبلیغاتی یا پلتفرم پادکست اشاره کرد.
از معایب این روش به افزایش قیمت تمام شده احتمالی نسبت به روش مستقیم میشود اشاره کرد.

مراجعه به شرکت های تبلیغاتی یا پلتفرم های پادکست
خدمات تهران پادکست برای اسپانسر ها

خدمات تهران پادکست برای اسپانسر ها

حال به خدماتی که تهران پادست به شما ارائه میدهد میپردازیم :
تهران پادکست به عنوان پلتفرم مرجع پادکست با همه پادکستر ها به صورت مستقیم ارتباط دارد و میتواند گزینه های متعددی را به شما پیشنهاد بدهد. طبیعتا این گزینه ها با بررسی جامعه مخاطب شما و هدف شما از تبلیغ در پادکست و همینطور بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید پیشنهاد میشوند.
قیمتی که تهران پادکست به شما پیشنهاد میدهد همان قیمت پادکستر است و شما از این مزیت نیز بهره مند خواهید بود.
ما با تجربه ی بیش از 8 سال در این زمینه میتوانیم به شما مشاوره بدهیم تا انتخاب هایی در خور برند خود ، متناسب با جامعه هدف و مخاطب خود و بهترین قیمت داشته باشید. اگر کمپینی دارید مدیریت کمپین و گرفتن بیشترین فیدبک و بازخورد با بالاترین راندمان از طرف تهران پادکست انجام میشود.
در نهایت شما به عنوان اسپانسر بدون چالش های مذاکره و دغدغه های احتمالی فقط باید متن تبلیغ را آماده کنید و بقیه موارد از طرف تهران پادکست انجام میشود.

همکاری با شرکت های تبلیغاتی

شرکت های تبلیغاتی هم میتوانند به عنوان بازوی تخصصی پادکست روی همکاری با تهران پادکست حساب کنند. تجربیات متعدد ما با بزرگترین شرکت های تبلیغاتی کشور نتایج خوبی در بر داشته است.



در پایان مطالعه مقاله اسپانسر ( حامی مالی ) پادکست بشویم خالی از لطف نیست.

همکاری با شرکت های تبلیغاتی